FB Vinkit&Viritykset +patchit.

<< < (9/34) > >>

Lonkka:

Ihan sama onko MS-DOS vai Windows vai Linux tai MacOS, sama taktiikka toimii kaikilla ja on hyväksi havaittu. Saa toki olla eri mieltä jos siltä tuntuu

Olen Sami vieläkin sitä mieltä että peruskäyttäjä Pentti selviää asioista helpomalla omilla konsteillaan tai sitten tarvitsee vähintään 48t. konsultaatiota kotona,ei puhelimessa!!

T:Harri

OPe:
Ei vanha koira uusia temppuja opi; vanha suomalainen sananlasku  

uggi:

Olen Sami vieläkin sitä mieltä että peruskäyttäjä Pentti selviää asioista helpomalla omilla konsteillaan tai sitten tarvitsee vähintään 48t. konsultaatiota kotona,ei puhelimessa!!

Kyllähän sitä selviää, mutta sitten kun se Windows päättää räjähtää niin tuleekin parku kun ne kivat Powerpointit ja Word-dokkarit ja muut tuotokset katoavat

Ei tuo nyt niin vaikea taktiikka ole käyttää, sukulaisille ja tutuille olen sen opettanut ja on säästytty paljolta vaivalta kun Windowssin voi sitten tarpeen tullen asentaa uusiksi sen kummemmin C-asemaa läpi kahlaamatta. Ja nämä käyttäjät lukeutuvat mielestäni juuri siihen Pentti Peruskäyttäjä -sakkiin.

OPe:

Kyllähän sitä selviää, mutta sitten kun se Windows päättää räjähtää niin tuleekin parku kun ne kivat Powerpointit ja Word-dokkarit ja muut tuotokset katoavat

Ei tuo nyt niin vaikea taktiikka ole käyttää, sukulaisille ja tutuille olen sen opettanut ja on säästytty paljolta vaivalta kun Windowssin voi sitten tarpeen tullen asentaa uusiksi sen kummemmin C-asemaa läpi kahlaamatta. Ja nämä käyttäjät lukeutuvat mielestäni juuri siihen Pentti Peruskäyttäjä -sakkiin.

No sen verran olen minäkin motkottanut muille, kun koneita on joutunut laitamaan uusiks, etteivät
tallenna videoita ja muita säilytettäviä filuja c-asemalle. Ärsyttää siirtää jotain videopätkiä, kun se kestää kauan.  

Lonkka:
Moi!

Tossa kun olen väännellyt esim. Tunis sceneä niin tuli vaan eteen kysymys!Miten saan kaikki koneet lennettäviksi kuten esim. Hyperissä joillain servuilla on?Siellä kun voi lentää silloin tällöin kaikkia koneita(osaa tietysti vain ulkonäkymästä!)ja olisi mukava saada kunnon shotteja esim Curtiss Hawk:ista ja muista kiinnostavista peleistä!

T:Harri

Navigation

Up one level

Next page

Previous page