Perusteista, toivelistaa tänne
jmi:
Lisäsin "yleistietoa" topikin alle hiukan perustietoa kotikokkareista. Mitä voi tehdä ja aavistuksen siitä että miten.
Ihan nippelitietoon en tuolla tahtoisi mennä. Eli kuinka se nappula juotetaan siihen Key-korttiin kiinni. Mutta yleistasolla.
Vaan, koska topic on lukittu ja se pidetään sellaisena niin tahtoisin tämän otsikon alle hiukan vinkkiä siitä mitä muuta tuonne voisi lisätä ja mistä muusta asioista voisi kertoa.
- J
ApoN:
Luin jo tuon ja oli hyvä erittäin hyvä tuota tietoa tulee tällaiselle "dummyllekin" tietoon...siitä karmaa!
Lähinnä itse kaipaisin hyvinkin nippelitietoa. Ihan juottamiseen asti ei tarttisi mennä, mutt heti siitä siihen seuraavalle "levelille"
Toki ton FSBUS -sivuston tavaaminenkin avittaa hieman. Kun vasta 10 min sitten hokasin että siitä on ihan kotimaisellakin tietoa...
jmi:
Quote from: Tero Lahdesmaki on 10.09.03, 13:01
Lähinnä itse kaipaisin hyvinkin nippelitietoa. Ihan juottamiseen asti ei tarttisi mennä, mutt heti siitä siihen seuraavalle "levelille"
Tuotakin voidaan järjestää tässä joskus. Ja tarkoitus on kirjuuttaa tuosta FSBussista hiukan enemmänkin. Kerkeäisi vain. (ja saisi nuo muutkin hihhulitkin kirjuuttamaan jotain)
- J
tigert:
Joo ja mä voin huiskaista tuon lontoon kielelle kun saadaan jossain määrin valmiiksi. Mainio tuo laittamasi versio jo!
Tuomas
Kimix:
Moi.
Saisikohan sinne (tai jonnekkin muualle) pienen käytännön esimerkin miten vaikkapa kytkin, tai miksei nuo kaikki tärkeimmät osat, laitetaan toimimaan FS2002:ssa. Eli tuon FSBUS kortin rakenteluun ei välttämättä tarvitse mennä, koska siitä on tietoa paljonkin. Mutta vaikkapa jotenkin näin:
1. Kytkin liitetään kortin tuohon kohtaan
2. FSBUS ohjelma konffataan kytkimelle näin
3. Sitten tuo PIC prommataan näin
4. Ja näin tuo kytkin sytyttelee taxi -valoja päälle ja pois.
Eli ihan esimerkin avulla eikä välttämättä niinkään teoriassa.
T:Kimmo
PS: Jarille karmaa tästä hyvästä aloitteesta.
Navigation