Joku innostunut auttamaan photorealsceneryn kanssa..?!

(1/5) > >>

Kalashnikov:
ajattelin tässä kyhästä pienestä alueesta länsivantaalla photoreal sceneryn.. ja jos joku haluaisi auttaa oisi mukava.. kuvat on jovalmiina nytten vaan ne pitäisi saada simuun etc. photoreal kaistale tulisi juuri alueelle mistä esim finskit laskeutuu helsinkivantaalle kiitoradoille 4L ja 4R

Kalashnikov:
aikahiljasta..

Tatu:
Jospa hiukan muotoilisit kysymyksesi uudestaan ja kertoisit mikä on ongelmasi mihin apua tarvitset.

Ja anteeksi nyt vain, mutta eihän tässä ole kysymys siitä että haluaisit jonkun tekemään tämän puolestasi?

Kyllä apua varmaan saat kun kyselet hiukan tarkemmin.

FINSami:
Minä olisin kovinkin kiinnostunut auttamaan, mutta parhaillaan vasta tutustun FS:n maiseman ja mallien tekoon. 3D maxia olen paljon käytellyt ja jos siinä tehdyt mallit ei siirry FS:ään (.3ds tiedostot), niin täytyy ottaa haltuun toi Gmax.
Kyllä kiinnostuneena kattelin tätä threadia, koska satun asumaan kyseisellä kaistaleella ja olisipa hauska nähdä omaa kotiseutua simussakin.

Seurailen, että mitä tarviitte ja katson sitten kun olen perehtynyt tähän hommaan, että osaanko olla mitenkään avuksi.

Tatu:
Quote from: Sami Volotinen on 01.10.03, 06:04

3D maxia olen paljon käytellyt ja jos siinä tehdyt mallit ei siirry FS:ään (.3ds tiedostot), niin täytyy ottaa haltuun toi Gmax.

.3ds tiedostot voi avata gmaxilla, en nyt muista aukeavatko ihan suoraan vai pitääkö "importata", mutta kuitenkin. 3D maxista ei varmaankaan voi suoraan exportata simuun. Ja jos osaat käyttää 3D maxia niin gmax taittuu myöskin, taisi vain material editor olla hiukan erilainen, muut toiminnot suht samanlaisia. Jostain olen siis näin lukenut, en osaa varmaan sanoa kun en 3D Maxia ole koskaan nähnytkään. Mutta ei muuta kuin malleja maailmalle...

Navigation

Up one level

Next page