Finnairin seuraava "Regional Jet"

<< < (3/3)

FIN0207:
Meinaako tama sita etta finski on hoommaamassa uusia koneita? vai muutenko olen vain tyhma ja ymmarsin vaarin

Banox:
Olettekohan ajatelleet asiaa siltä kannalta, että Finnair ei hankkisi uutta konetyyppiä, vaan siirtäisi tuollaisen regional-liikenteen FinnCommille? FinnCommhan on hankkimassa lisää koneita, ja toimii muutenkin yhteistyössä AY:n kanssa. Ei mikään ole vielä varmaa, mutta ihan mahdollinen vaihtoehto tuo on. Jos Finski hankkii omia regionaalejaan, korostan taas että A318 ei ole passeli Finnairin käyttöön, ja se tulee muutenkin liian kalliiksi. Embraer 170-195 sarja tulee varmaan olemaan todennäköinen vaihtoehto, mutta kaikki jää nähtäväksi..

Modiale:
Moi,

Mahdollisuuksia on aina monia, mutta tähän mennessä Finnair on ollut yhteistyössä Golden Airin ja FinnCommin kanssa vain itse Finnairille kannattamattomilla reiteillä. Näillä pienemmillä lentoyhtiöillä on kustannusrakenne sen verran keveämpi, että niille se on mahdollista ja avaa samalla myös uusia markkina-alueita heille.

Staok:
ERJ-170 sanon minä vaikka saisivat hankkia kyllä 7E7 aka Dreamlinerin mun puolesta ja siirtä ERJ liikenteen(tulevan) FinnCommille

Navigation

Up one level

Previous page