FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.11.19, 17:45

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderator: Jari Varje)
| | |-+  Viikottainen päivä sovittu: lauantaisin klo 19
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 3 Reply Print
Author Topic: Viikottainen päivä sovittu: lauantaisin klo 19  (Read 19981 times)
Finski
Former member
Viikottainen päivä sovittu: lauantaisin klo 19
« on: 12.10.03, 20:20 »

Viikottainen ilmasota päivä on nyt sitten sovittu.
Porukka äänesti lauantaita, joten tästä eteenpäin lauantaina klo19 alkaa ilmataisto. Painavaa syytä vastaan tämä päivä voi myös muuttua johonkin toiseen päivään.

IP on 80.222.3.167, mikäli se vaihtuu, niin ilmoitamme siitä "FB-sessio online" -threadissa. Sen koommin tästä päivästä ei ole tarkoitus ilmoittaa siellä.

Tarkoitus on tämä päivä pitää hyperlobby päivänä, mutta nyt alussa pari kertaa mennee harjoitellessa AI-koneita vastaan. Tosin tämäkin saattaa muuttua.

Voice on siis suotavaa olla käytössä, koska nyt sitä ruvetaan vasta tarvitsemaan. Softa on teamspeak, jos joku ei sitä vielä tiedä.

Tämä ei kuitenkaan jääne ainoaksi päiväksi viikossa milloin lennetään. Lisäksi tulee myös "extempore" päivät, mutta tästä toivotaan päivää, jolloin kaikki tai ainakin mahdollisimman moni on mukana. Myöhemminkin voi lauantaina + muina päivinä liittyä mukaan, mutta suotavaa itsensä ja meidän kannalta on ilmoittaa liittymisestä ensin teamspeakilla, koska cooperativeen ei pääse liittymään kesken lennon tai jos hyperlobbyssa olemme, niin voimme kertoa mille serverille liittyä.

Eli kaikki viimeistään lauantaina klo19 moottoreita käynnistämään!!
« Last Edit: 22.11.03, 15:16 by Jari Varje »
Lonkka
Former member
Re:Viikottainen päivä sovittu.
« Reply #1 on: 17.10.03, 12:43 »

Moi!

Nyt olisi mukava alustavasti tietää mahdolliset osallistujat/pilotit lauantain sessioon.Sekä hieman suunnitella etukäteen mitä teemme.Itse en ole täysin varma pääsenkö osallistumaan mutta se on vielä täysin auki.Kuinkas monella täällä on HyperLobbyn tunnarit?Itse olen lentänyt lähes päivittäin(illat/yöt)HyperHulinassa ja eipä ole juuri FSNS:läisiä näkynyt.Kerätään tossa jonain iltana porukka kasaan ja lähdetään tarkastamaan tilanne!

T:Harri
Jari Varje
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #2 on: 18.10.03, 15:50 »

Nyt olisi mukava alustavasti tietää mahdolliset osallistujat/pilotit lauantain sessioon.Sekä hieman suunnitella etukäteen mitä teemme.

Kun tästä nyt säännöllinen systeemi olisi tarkoitus tehdä, lienee turha joka viikko tällaista käymään läpi. Minusta sen sijaan kannattaisi aina yhdistää tuohon yllä mainittuun IP:hen, tai vähintään teamspeakiin, ja sitten katsotaan lentäjämäärän perusteella, mitä tehdään.

Ja muistakaas tämänpäiväinen sessio sitten, alkaa 10 min päästä. Wink

Finski
Former member
« Reply #3 on: 19.10.03, 03:59 »

Kun tästä nyt säännöllinen systeemi olisi tarkoitus tehdä, lienee turha joka viikko tällaista käymään läpi. Minusta sen sijaan kannattaisi aina yhdistää tuohon yllä mainittuun IP:hen, tai vähintään teamspeakiin, ja sitten katsotaan lentäjämäärän perusteella, mitä tehdään.

Ja muistakaas tämänpäiväinen sessio sitten, alkaa 10 min päästä. Wink

Tismalleen samaa mieltä.

Eiköhän JPV oteta ensi viikolla ennen lauantaita jokin extempore sessio johon minä ja MT:kin yrittää tulla Wink
« Last Edit: 19.10.03, 04:00 by Timo Salenius »
Lonkka
Former member
« Reply #4 on: 24.10.03, 20:52 »

Tismalleen samaa mieltä.

Eiköhän JPV oteta ensi viikolla ennen lauantaita jokin extempore sessio johon minä ja MT:kin yrittää tulla Wink

Aivan oikein!Lentäessäni iltoina HyperLobby:ssä tuntee selvästi se että joukkuehenkeä kaivataan,yhtenäkään iltana kuukauteen en ole törmännyt vahingossakaan "meikäläisiin".Onko syynä mielenkiinnon puute vai se että emme tarpeeksi harjoittele/ilmaise itseämme?Tällä menolla FSNSquad kyllä jää unholaan.Ehkä vaadin liikaa ehkä en mutta tällä menolla emme voi jatkaa,se on turha kuvitella että saa anteeksi sitä että olemme uusi laivue mutta itse kunnioitusta pitää sen verran löytyä että emme sentään teuraaksi mennä.Lisää sessioita vaikka vähemmällä väellä(allekirjoittanut voi toimia vaikka parina iltana viikossa servuna missä vähemmän kokenutkin voi tuntea itsensä "Ässäksi"),jotta tiedetään mistä on kysymys.Toinen vaihtoehto on se että laivueen jäsenet pikkuhiljaa liittyvät muihin laivueisiin(LLv34,LLv28,etc....)

Se on kumminkin varmaa että potentiaalia ja kuria/itsehillintää täältä löytyy joten hieman aktiivisuutta please muutenkin kuin vain sovittuina päivinä(kommentit,yleinen keskustelu ongelmista/taktiikoista ym...)

Ei me mitään "ässiä" kaivata vaan oikeasti asiasta kiinnostuneita pilotteja!!

P.S Ehkä whinetystä mutta kommentoikaa!!!
Finski
Former member
« Reply #5 on: 24.10.03, 21:06 »

Ei ole Harri lainkaan whinetystä vaan täyttä asiaa. Itselläni on ollut töissä sen verran kiirus ettei ole kerennyt kunnolla koneen ääreen. Sad

Nyt ensi lauantaina pääsen töistä vasta klo 21.30, mutta jos sessiot on silloin vielä pystyssä tulen mukaan.
Jari Varje
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #6 on: 25.10.03, 04:24 »

Minun täytyy myöntää, että olin nyt viikolla aika tehokkaasti unohtanut koko FB:n. Lisäksi on sen verran paljon muuta puuhaa, että mielelläni lentelisin sitten mahdollisimman isolla porukalla tehokkaasti edes kerran viikossa, kuin yksin tai kahdestaan viikolla.

Tänään en ole varma, mihin aikaan pääsen tulemaan mukaan, joten olisi hyvä, jos joku muu ilmoittaisi IP:n jossa aloitellaan. Tulen sitten Teamspeakilla huhuilemaan kun pääsen.

Lonkka
Former member
« Reply #7 on: 25.10.03, 07:10 »

Moi!

Onko mahdoton ajatus siirtää sessio sunnuntaille(siis vain nyt lauantain sessio)koska voi olla että minäkin pääsen vasta myöhemmin mukaan.Jos totta puhutaan niin minulle olisi kyllä sopinut joku arkipäivä paremmin kuin viikonloppu koska reissaamme perheen kanssa aika paljon.Mutta eletään nyt sen mukaan miten aikaa piisaa!

OPe
Former member
« Reply #8 on: 25.10.03, 07:45 »

Moi!

Onko mahdoton ajatus siirtää sessio sunnuntaille(siis vain nyt lauantain sessio)koska voi olla että minäkin pääsen vasta myöhemmin mukaan.Jos totta puhutaan niin minulle olisi kyllä sopinut joku arkipäivä paremmin kuin viikonloppu koska reissaamme perheen kanssa aika paljon.Mutta eletään nyt sen mukaan miten aikaa piisaa!

Sunnuntai sopii mulle, jos ei mitään esteitä tule.

T: OPExi
Finski
Former member
« Reply #9 on: 25.10.03, 11:12 »

Moi!

Minä olen sunnuntaina töissä klo 1930 joten pääsisin silloin aikaisemmin. Tosin meitä on muitakin täällä, kuin me joten miten heille käy? Jos siirrämme päivän sunnuntaihin tällä viikolla, niin laittakaa ajaksi sitten 20:00 tai no miksei aikaisemminkin, mutta itse tulen sitten vähän ennen kahdeksaa.
Finski
Former member
« Reply #10 on: 25.10.03, 11:29 »

Ja mikäli tällä viikolla päivä siirtyy huomiseksi niin asianomainen(set) varmaan laittaa infoa siitä tänne?
Lonkka
Former member
« Reply #11 on: 25.10.03, 12:39 »

Ja mikäli tällä viikolla päivä siirtyy huomiseksi niin asianomainen(set) varmaan laittaa infoa siitä tänne?

Tänään kissanristiäiset(sukujuhlat)ja jos sanon että pitää päästä lentämään verkossa klo 19.00 voitte kyllä ymmärtää älämölön.Kehissä tänään aikaan apauttiarallaa 21.00,vieläkin mites sopii se Sontag?

niko14
Former member
« Reply #12 on: 25.10.03, 13:55 »

Sunnuntaista en oikein tiedä  Undecided On just muutto menossa mutta katotaan sitten. Minä voisin ainakin tänään tulla.
Toni13
Former member
« Reply #13 on: 26.10.03, 00:00 »

Mä en saa yokea toimimaan FB:n kanssa eikä oo hajuakaan Online/multiplayer pelistä... helppiä?  Roll Eyes  näyttää kyllä aika siistiltä peliltä
« Last Edit: 26.10.03, 00:01 by Toni Tihleman »
ApoN
Former member
« Reply #14 on: 26.10.03, 07:52 »

Minä olen molemmat viikonlopun päivät iltavuorossa, joten en pääse...  Sad

Viikolla tuli käytyä useaan otteeseen hyperlobbysa, mutta muita saman "seuran" edustajia ei näkynyt...

Jokatapauksessa, ens viikolla alkaa yövuorot, joten aikaa löytyy kyllä...   Grin
OPe
Former member
« Reply #15 on: 26.10.03, 07:55 »

Mä en saa yokea toimimaan FB:n kanssa eikä oo hajuakaan Online/multiplayer pelistä... helppiä?  Roll Eyes  näyttää kyllä aika siistiltä peliltä

Onko sulla Toni setupissa ruksattuna "Use joykstick".

Multiplayer peliä on käsitelty aiemmin tuossa keskustelussa> http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=51;action=display;threadid=15580

Sorry... en osaa typistää sitä siistiin muotoon.

T:OPEx

Toni13
Former member
« Reply #16 on: 26.10.03, 09:56 »

Nyt testasin "Use Joystick" on ruksattu... mutta Yoken liikkeitä "hardware options--> input" ei tunnista mutta polkimet tunnistaa... mutta kyllä kun Yoke ainakin muissa peleissä ja FS:ssä toimii mut tiedä sitten miks ei FB:ssä tunnista  Sad
OPe
Former member
« Reply #17 on: 26.10.03, 12:49 »

Nyt testasin "Use Joystick" on ruksattu... mutta Yoken liikkeitä "hardware options--> input" ei tunnista mutta polkimet tunnistaa... mutta kyllä kun Yoke ainakin muissa peleissä ja FS:ssä toimii mut tiedä sitten miks ei FB:ssä tunnista  Sad

Sulla on varmaan peliohjaimien asetuksissa polkimet id1  ja yoke id2. Koitas ohjelmoida yoke uudelleen FB:n Hotas controllissa ( airelon ja elevatori  Wink ).  Jos ei auta, niin joku jolla on käytössä FB:ssa polkimet neuvokoon lisää.
OPe
Former member
« Reply #18 on: 26.10.03, 16:23 »

Mikäs on tilanne tämän illan suhteen? Tuleeko porukkaa lentelee??
Vois mennä vaikka tuonne Suomenlahdelle vääntää pientä kisaa. Mahdollisuus lentää myös ai-koneilla.

Mörkö Kymin lentokentällä
[ Attachment removed / expired ]

Peltiheikki nousussa

Kotkan länsipuolella

Ryssän Kirov näkyvissä...

.. ja huonosti kävi taas

Mut on suomipojallakin Ilmarinen. Kuva Haminan satamasta

Näkymä Junkkers 52:n matkustamosta

Kotkan satama ja juna

Lavansaari, punaisten kenttä

Sukellusvenetukikohta Lavansaaressa

« Last Edit: 26.10.03, 16:25 by Olli Peranto »
Lonkka
Former member
« Reply #19 on: 26.10.03, 17:16 »

Moi!

Taisipa jäädä tän viikon sessiot väliin,no ei se mitään paremmalla onnella/väellä uudestaan.Sitä paitsi onhan HL auki aina joten virtualpilots1 servulle kaikki tohisemaan.Viikolla minut ainakin löytää sieltä lähes joka ilta joten mukaan vaan!!!

Pages: [1] 2 3 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1