FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.11.19, 13:47

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderator: Jari Varje)
| | |-+  Viikottainen päivä sovittu: lauantaisin klo 19
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] 3 Reply Print
Author Topic: Viikottainen päivä sovittu: lauantaisin klo 19  (Read 19973 times)
Jari Varje
Moderator

Date Registered: 05.07.01

Re:Viikottainen päivä sovittu.
« Reply #20 on: 26.10.03, 18:46 »

Jeps, minullakin jäi vähän hiljaiseksi tämä viikonloppu, kun olin Ilmailumuseolla SVIL:n osastolla päivät, ja illalla vähän väsy. Ensi viikolla sitten täytyy vähän petrata.

Harri btw, bongasin sinut lauantaina valkokankaalta, kun demosivat online-lentelyä FB:llä. Smiley

Lonkka
Former member
« Reply #21 on: 26.10.03, 20:20 »

Jeps, minullakin jäi vähän hiljaiseksi tämä viikonloppu, kun olin Ilmailumuseolla SVIL:n osastolla päivät, ja illalla vähän väsy. Ensi viikolla sitten täytyy vähän petrata.

Harri btw, bongasin sinut lauantaina valkokankaalta, kun demosivat online-lentelyä FB:llä. Smiley

Varmaankin aamupäivällä ja millähän muuten olin liikenteessä,Illu?
T:Harri
« Last Edit: 26.10.03, 20:34 by Harri Lonnqvist »
ApoN
Former member
« Reply #22 on: 01.11.03, 16:23 »

Ja onkos tänään Sessio??
Jari Varje
Moderator

« Reply #23 on: 01.11.03, 16:50 »

Ja onkos tänään Sessio??

Tarkoitus olisi, katsotaan saadaanko väkeä kasaan. Pistän aivan hetken päästä serverin pyörimään.

...ja käynnissä on, IP sama vanha tuttu.
« Last Edit: 01.11.03, 16:59 by Jari Varje »

Lonkka
Former member
« Reply #24 on: 04.11.03, 11:52 »

Moi!

Tänään lentämään joukolla HyperLobbyyn!!!!Allekirjoittanut löytyy ainakin virtualpilots1 serveriltä klo 17.00 alkaen.TeamSpeak toivottava,ei pakko!!!

niko14
Former member
« Reply #25 on: 04.11.03, 13:32 »

En Päässyt lauantaina enkä sunnuntaina ollenkaan lentämään koska ei ollut nettiä. Voin yrittää päästä siinä 17.00 maissa sinne hyperlobbyyn
Jari Varje
Moderator

« Reply #26 on: 08.11.03, 14:41 »

En kerkeä tänään hostaamaan tuota viikottaista sessiota, joten olisi hyvä, jos joku muu sen tekee ja ilmoittaa täällä. Tai sitten HL:ssa sessiot.
« Last Edit: 08.11.03, 14:41 by Jari Varje »

Lonkka
Former member
« Reply #27 on: 08.11.03, 16:43 »

En kerkeä tänään hostaamaan tuota viikottaista sessiota, joten olisi hyvä, jos joku muu sen tekee ja ilmoittaa täällä. Tai sitten HL:ssa sessiot.

Moi!

Tänään yritän kirjoitella hinnastoja töihin täällä kotona ja välillä katsoa mitä täällä tapahtuu mutta ennenmin kuin huomenissa puolen päivän jälkeen en saa hostattua.Mutta hyperissä on aina tilaa joten omatoiminen lentäminen sielläkin on suotavaa!

ApoN
Former member
« Reply #28 on: 08.11.03, 17:23 »

Tulipahan käytyä kokeilemassa taas Hyperissä. Ei kyllä jääny paljoa käteen, kun ilmataistelussa FPS on luokkaa 1.

Vihulaisen kerkee nähdä kolme kertaa; ensin kun pääsen sen taakse ja ruilautan eka sarjan, toisen kerran kun se on mun sivulla kaartamassa ja seuraavana sitä jo sit kuoleekin..  Undecided

Olis edes noi FSP:t kohdallaan niin pystyis väisteleen...

No, minkäs teet. Pistäkäähän niitä "omia servuja" pystyyn yhtä tiivisti jatkossa kuin tähänkin asti, siellä ei vastaavia ongelmia ole ollut...

Taino ei Hyperissäkään ole ongelmia päivällä, kun koneita on <5...
« Last Edit: 08.11.03, 17:23 by Tero Lahdesmaki »
OPe
Former member
« Reply #29 on: 08.11.03, 20:56 »

Kyllä tuolla virtualpilots1:ssä on ainakin hyvät pingit, enkä oo nähny kuin kerran "ufon" liikkeellä siellä
Lonkka
Former member
« Reply #30 on: 08.11.03, 21:50 »

Tulipahan käytyä kokeilemassa taas Hyperissä. Ei kyllä jääny paljoa käteen, kun ilmataistelussa FPS on luokkaa 1.

Vihulaisen kerkee nähdä kolme kertaa; ensin kun pääsen sen taakse ja ruilautan eka sarjan, toisen kerran kun se on mun sivulla kaartamassa ja seuraavana sitä jo sit kuoleekin..  Undecided

Olis edes noi FSP:t kohdallaan niin pystyis väisteleen...

No, minkäs teet. Pistäkäähän niitä "omia servuja" pystyyn yhtä tiivisti jatkossa kuin tähänkin asti, siellä ei vastaavia ongelmia ole ollut...

Taino ei Hyperissäkään ole ongelmia päivällä, kun koneita on <5...

Kuulostaa kyllä oudolta koska itsellänikin pingit on lähes aina samat omissa sessioissa ja virtualpilots1 serverillä???Mikäs yhteys sulla oli?

ApoN
Former member
« Reply #31 on: 09.11.03, 17:02 »

Kuulostaa kyllä oudolta koska itsellänikin pingit on lähes aina samat omissa sessioissa ja virtualpilots1 serverillä???Mikäs yhteys sulla oli?

Yhteys on kaapelimodeemi 2mt/512kt ja pingi Virtualpilotsin serverillä n. 20-30 aina. Siis yleensähän nykimistä ei ole juuri nimeksikään silloin lentelen kohdealueelle, mutta heti kun koneet ovat lähellä ja niitä on näytöllä esim 2 tai useampia, niin FPS tippuu dramaattisesti...  Undecided
OPe
Former member
« Reply #32 on: 10.11.03, 09:10 »

Ihme homma. Huh Itselläni virtualpilots1-servulla pingit ovat aina tasaisesti olleet 17.   Likka pelaili välillä samaan aikaan Soldier of Fortune II:sta, niin  tästäkään  eivät pingit muuttuneet mihinkään. ?? Kummallista.
Itelläni yhteytenä Dna:n 1M/576 adsl.

Ootko Tero muuten käynny  hyberin nettisivuilla katsomassa, ettei siellä olis jotain vinkkejä yhteysongelmaasi?

Lonkka
Former member
« Reply #33 on: 10.11.03, 10:32 »

Yhteys on kaapelimodeemi 2mt/512kt ja pingi Virtualpilotsin serverillä n. 20-30 aina. Siis yleensähän nykimistä ei ole juuri nimeksikään silloin lentelen kohdealueelle, mutta heti kun koneet ovat lähellä ja niitä on näytöllä esim 2 tai useampia, niin FPS tippuu dramaattisesti...  Undecided

Siis tämä tapahtuu ainoastaan onlinenäkö?Ainakaan virtualpilots1 serverillä ei ole edes skindownloadia päällä.Jotain muuta häikkää nyt kyllä on ja sen tiedän että palomuuri ei vaikuta asiaan nimeksikään.Miten Tero silloin kun ollaan lennetty esim minun hostaamana,esiintyykö ongelma myös silloin?

ApoN
Former member
« Reply #34 on: 10.11.03, 12:17 »

Miten Tero silloin kun ollaan lennetty esim minun hostaamana,esiintyykö ongelma myös silloin?

Ei esiinny.

Mutta silloin on harvemmin ollut montaa konetta yhtä aikaa lentämässä...  Undecided

Pitää vielä katsoa, olisko kyseessä ihan vaan se, että toi mun GF4 Ti4200 ei jaksa noita mun grafiikka-asetuksia pyörittää. Tuntuis jotenkin liittyvän siihen...
OPe
Former member
« Reply #35 on: 10.11.03, 13:39 »

Kun mulla oli Asuksen gf4200 128 megan muistilla/ 8xAGP , niin FB pyöri ihan kiitettävästi kaikki asetukset tapissa paitsi  se viiimeinen kohta (landscape)?? ei ollut perfecktillä.

Laitas mikron kokoonpano  esille.

Tyhmä kysymys vielä; Voisko virustorjunta  aiheuttaaa tuollaista.
Kaukaa haettu mut kuitenkin....
Finski
Former member
« Reply #36 on: 10.11.03, 16:03 »

Ei esiinny.

Mutta silloin on harvemmin ollut montaa konetta yhtä aikaa lentämässä...  Undecided

Pitää vielä katsoa, olisko kyseessä ihan vaan se, että toi mun GF4 Ti4200 ei jaksa noita mun grafiikka-asetuksia pyörittää. Tuntuis jotenkin liittyvän siihen...

FB Pyörii GeForce Ti 2:llakin hyvin suht maksimi asetuksilla joten siitä se ei ole kiinni. Mutta, jos sinulla on kaapelimodeemi, niin sinähän jaat kaistan muiden sen alueen motukäyttäjien kanssa, joten siinä voisi olla yksi syy.
ApoN
Former member
« Reply #37 on: 10.11.03, 16:16 »

Kun mulla oli Asuksen gf4200 128 megan muistilla/ 8xAGP , niin FB pyöri ihan kiitettävästi kaikki asetukset tapissa paitsi  se viiimeinen kohta (landscape)?? ei ollut perfecktillä.

Laitas mikron kokoonpano  esille.

Tyhmä kysymys vielä; Voisko virustorjunta  aiheuttaaa tuollaista.
Kaukaa haettu mut kuitenkin....

Duron 1.3GHz
GF4 Ti4200 64Mb (AGP 8x kortti, mutta 4x väylässä)
SDRAM 512Mt
Abit KT7A

tuossa ne jotka siihen vaikuttanee. Tilanne on kuitenkin se että mahd. jo huomenna päivittyy tällaiseksi:

AMD XP2700+ (2.13GHz)
GF4Ti4200 64Mb
DDR 512Mb
Epox 8RDA3i

Virustorjuntaa en ole tullutkaan ajatelleeksi, se on ilmainen AntiVir

Pitää kokeilla vielä tänä iltana heikommilla graffa-asetuksilla...
Lonkka
Former member
« Reply #38 on: 10.11.03, 16:20 »

Duron 1.3GHz
GF4 Ti4200 64Mb (AGP 8x kortti, mutta 4x väylässä)
SDRAM 512Mt
Abit KT7A

tuossa ne jotka siihen vaikuttanee. Tilanne on kuitenkin se että mahd. jo huomenna päivittyy tällaiseksi:

AMD XP2700+ (2.13GHz)
GF4Ti4200 64Mb
DDR 512Mb
Epox 8RDA3i

Virustorjuntaa en ole tullutkaan ajatelleeksi, se on ilmainen AntiVir

Pitää kokeilla vielä tänä iltana heikommilla graffa-asetuksilla...

Mullakin on AntiVir mutta en kyllä usko sen vaikuttavan koska se on mullakin kokoajan päällä kun olen online lentämässä ja ongelmia ei ole.Ainoa mikä minulla aiheutti lisää harmaita hiuksia oli Avance`97 äänet mutta päivitys poisti nekin ongelmat!!

OPe
Former member
« Reply #39 on: 11.11.03, 09:34 »

Tilanne on kuitenkin se että mahd. jo huomenna päivittyy tällaiseksi:

AMD XP2700+ (2.13GHz)
GF4Ti4200 64Mb
DDR 512Mb
Epox 8RDA3i

Vielä kun voisit pusertaa puolet lisää muistia, niin johan FB pyöris kuin leffaa katellessa. Itse lisäsin muistia,  melkein heti fb:n hankinnan jälkeen,
gigaan ja ero  512megaan selvä.

Mutta kyllä tuolla sun uudella kokoonpanolla varmasti pelittää hienosti verrattuna vanhaan.
Pages: 1 [2] 3 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1