FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.09.17, 02:32

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Suomen Virtuaali-Ilmailijat ry (Moderators: Olli Vainio, Jari Varje, Mika Mononen)
| | |-+  Oulun simuvkl & kyydit.
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 Reply Print
Author Topic: Oulun simuvkl & kyydit.  (Read 6199 times)
Olli Vainio
Moderator

Date Registered: 05.07.01

Oulun simuvkl & kyydit.
« on: 26.10.03, 21:17 »

Elikkäs, olen luvannut kyllä kuskailla porukkaa lentokentältä ja juna-asemalta sinne tapahtumapaikalle. Olisikin ihan kiva jos junalla ja lentokoneella tulevat voisivat täällä ilmoitella millä junalla/koneella tulevat niin voisi vähän katsoa että miten ne kyydit järjestää. Sinänsä tällä ei vielä ole kiire kun tapahtumaankin on aikaa vielä 5 viikkoa mutta etukäteen pitäisi kuitenkin tietää. Mielellään ei mitään edellisenä päivän "Tuun aikana x. Tuu hakemaan". Jos vaikka sillä viikolla kun simuvkl on, keskiviikkona tietäisitte niin olisi ihan kiva.

Ja sitten tässä on myöskin tekijänä se että ainakaan meidän autoon ei mahdu mitään hirveitä määriä tavaraa. Sanoisin että 3 ihmistä minun lisäksi ja koneet jos ei ole näyttöjä. Tämä etukäteen ilmoittaminen on myös sen takia ihan hyvä juttu koska esim. lentokentältä tapahtumapaikalle on noin 25km matkaa joten olisi kivaa saada mahdollisimman vähillä reissuille porukka roudattua tapahtumapaikalle, pelkästään jo ajan ja bensakulujen takia.

Ja sikälimikäli muisti ei petä niin Kähmykin on meinannut että voi kuskailla porukkaa, mutta siitä en tietenkään voi Kähmyn puolesta sanoa mitään.

"Aviation in itself is not inherently dangerous. But to an even greater degree than the sea, it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, neglect or ignorance."
Jari Kähkönen
Sminki-pinki Chris Waddle

Date Registered: 10.12.02

Re:Oulun simuvkl & kyydit.
« Reply #1 on: 27.10.03, 10:22 »

Minä voin hakea ja viedä, kunhan tiedän hieman etukäteen että mihin ja milloin...käytössä on saabbi 95 wagoni, joten sinne taakse sopii hieman isompaakin.

-Kähmy

Maan massa kallistuu kohti pimeää tyhjää, maan valot häviävät
-Kauko Röyhkä, Sukellan Taivaalle
Click here for my pics
http://www.simradar.com - A Flight Simulator Community
kuusmi3
Former member
« Reply #2 on: 29.10.03, 17:20 »

Jeps jeps, mä oon tulossa AY355:llä perjantaina. Eli olisin siellä kentällä perillä klo. 19.50. Paluu on sitten AY358:lla eli takaisin lähdetään sunnuntaina klo. 18.30. Lundqvistin Alex olisi mitä ilmeisimmin tulossa samalla koneyhdistelmällä. Jos jompi kumpi voisi ainakin tuona ajankohtana käydä kentällä pyörähtämässä, niin olisin kovasti paljon ilonen.
Marco Matikainen

Date Registered: 09.02.02

« Reply #3 on: 02.11.03, 15:58 »

Menolento
28NOV2003
Lennonnumero FFW203
Lähtee HELSINKI 15:00
Saapuu OULU 16:00

Paluulento
30NOV2003
Lennonnumero FFW8
Lähtee OULU 19:15
Saapuu HELSINKI 20:15

Tossa olis mun varaaman lennon tiedot. Ainakin oli parin tyypin kanssa puhetta et tulis samalla lennolla, mutta en tiedä sitten lopputulosta vielä. Jos vaan kyydin sais niin olisin erittäin kiitollinen. Niin ja sittenhän voi myös tehä kait sillein et jos yks tulee vain yhellä koneella ja pari vähän ajan päästä toisella niin ainakin mulle sopii parin tunnin spottailu kentällä Wink.

E-Jets
Jari Varje
Moderator

« Reply #4 on: 02.11.03, 17:13 »

Minä olen tulossa samaan aikaan kilpailevan lentoyhtiön koneella, joten ainakin kaksi on tulossa kyytiin (tod.näk. myös Tuisku). Finski on muuten tuossa halvempi, 115 e vs. 125 e. Smiley

Marco Matikainen

Date Registered: 09.02.02

« Reply #5 on: 02.11.03, 17:18 »

Minä olen tulossa samaan aikaan kilpailevan lentoyhtiön koneella, joten ainakin kaksi on tulossa kyytiin (tod.näk. myös Tuisku). Finski on muuten tuossa halvempi, 115 e vs. 125 e. Smiley

Mä sain noi lennot yhteishintaan 88euroa et mulle tulee FFW ainakin halvemmaks ja tulee eka halpalentoyhtiön lentokin sillon Cheesy.
« Last Edit: 02.11.03, 17:19 by Marko Matikainen »

E-Jets
Olli Vainio
Moderator

« Reply #6 on: 03.11.03, 10:20 »

Eli tulet sillä klo 16 täällä olevalla finskillä?

"Aviation in itself is not inherently dangerous. But to an even greater degree than the sea, it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, neglect or ignorance."
Jari Varje
Moderator

« Reply #7 on: 03.11.03, 14:21 »

Eli tulet sillä klo 16 täällä olevalla finskillä?

Jeps.

Anssi Lisko

« Reply #8 on: 04.11.03, 10:54 »

Hmm, mäkin varmaan voisin sitten tähdätä tolle lennolle. Mites, monelta tullaan takasin?
Jari Varje
Moderator

« Reply #9 on: 04.11.03, 11:39 »

Hmm, mäkin varmaan voisin sitten tähdätä tolle lennolle. Mites, monelta tullaan takasin?

Paluulennoksi otin tuon saman AY358 klo 18.30 kuin Mikaelillakin.

Alex Lundqvist

« Reply #10 on: 04.11.03, 12:19 »

Jeps jeps, mä oon tulossa AY355:llä perjantaina. Eli olisin siellä kentällä perillä klo. 19.50. Paluu on sitten AY358:lla eli takaisin lähdetään sunnuntaina klo. 18.30. Lundqvistin Alex olisi mitä ilmeisimmin tulossa samalla koneyhdistelmällä. Jos jompi kumpi voisi ainakin tuona ajankohtana käydä kentällä pyörähtämässä, niin olisin kovasti paljon ilonen.

Jep, eli olen myös tulossa AY355:lla ja lähdössä AY358:lla.
Olli Keijonen

Date Registered: 08.03.02

« Reply #11 on: 04.11.03, 13:30 »

Menolento
28NOV2003
Lennonnumero FFW203

Paluulento
30NOV2003
Lennonnumero FFW8
Lähtee OULU 19:15
Saapuu HELSINKI 20:15
Joo eli minä olisin tulossa Markon kanssa tällä lennolla.
Juuso
Former member
« Reply #12 on: 04.11.03, 23:51 »

Tosimies kulkee junalla, eli VR pelastaa tällä kertaa!  Wink

-J
Juha-Matti Korvanen

Date Registered: 03.11.01

« Reply #13 on: 05.11.03, 05:16 »

Samoin, mutta mun junamatka kestääkin vain rapiat pari tuntia. Grin
VMa
Former member
« Reply #14 on: 12.11.03, 18:12 »

Koita päästä oikeaan junaan... Tai siis edes oikeaan suuntaan lähtevään. Ei olla kattelemas teitä Parkanon asemalla!

« Reply #15 on: 20.11.03, 14:56 »

Elikkäs, oon tulossa myös tuolla AY373:lla joka on siis 16:05 Oulussa. Tosin sitten näillä näkymin ainakin olisin lähettämässä konetta junalla, joten sitten tarttisin kyydin kentältä partypleissille juna-aseman kautta... Onnistunee?
Olli Vainio
Moderator

« Reply #16 on: 20.11.03, 15:28 »

Elikkäs, oon tulossa myös tuolla AY373:lla joka on siis 16:05 Oulussa. Tosin sitten näillä näkymin ainakin olisin lähettämässä konetta junalla, joten sitten tarttisin kyydin kentältä partypleissille juna-aseman kautta... Onnistunee?
Kyllä.

Olli Vainio
Moderator

« Reply #17 on: 23.11.03, 10:15 »

Ilmaisenkin tässä vaiheessa että ihmisillä olisi syytä olla selvillä tiistai-iltaan mennessä että mistä/milloin kyytiä tarvitsevat. Toki tämän jälkeenkin kyytiä saa mutta helpottaisi vain meidän hommaa _paljon_ jos tietäisitte etukäteen koska kyydettäviä on monta ja aikaa/autoja rajatusti.

Timo Pöntinen

Date Registered: 05.07.02

« Reply #18 on: 23.11.03, 11:48 »

Päivähää!

Juuson kanssa siis turvauduttiin yöjunaan, sattuneesta syystä...Wink Olemme lauantai aamuna pirteinä paikanpäällä klo. 0730. Eli siinä vaiheessa kyyti kohteeseen olisi paikallaan... Mikäli yksi autoilijoista viitsii perjantai-illan tohinassa myös muistaa meitä, niin olisi kiva!

Jos ei siihen aikaan ole hakijoita, niin tietysti oletan, että paikalliset kertovat nopeimman yhteyden julkisilla perille. Kiitos!
Olli Vainio
Moderator

« Reply #19 on: 23.11.03, 16:19 »

Päivähää!

Juuson kanssa siis turvauduttiin yöjunaan, sattuneesta syystä...Wink Olemme lauantai aamuna pirteinä paikanpäällä klo. 0730. Eli siinä vaiheessa kyyti kohteeseen olisi paikallaan... Mikäli yksi autoilijoista viitsii perjantai-illan tohinassa myös muistaa meitä, niin olisi kiva!

Jos ei siihen aikaan ole hakijoita, niin tietysti oletan, että paikalliset kertovat nopeimman yhteyden julkisilla perille. Kiitos!
Eiköhän se kyyti järjesty Smiley Helppohan sitä on mennä aina uudelleen nukkumaan Wink
« Last Edit: 23.11.03, 16:19 by Olli Vainio »

Pages: [1] 2 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1