FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.10.19, 02:13

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Aivan pihalla!!!
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Aivan pihalla!!!  (Read 6360 times)
Lonkka
Former member
Aivan pihalla!!!
« on: 31.10.03, 10:31 »

Moi!

Mitäs täällä on tapahtunut,nyt on minulla sekaisin IRL ja simujutut!
Vaikka olihan tuossa info mutta ainakin minä olen aivan eksyksissä Cry

Se on hyvä kumminkin että erotellaan simuilu ja muu ilmailu mutta menee kyllä aikaa kunnes kunnolla erkanevat.Toiseksi varmasti jotkut ongelmat simuissa jäävät ns. jalkoihin kun on kaikkea muuta sälää samassa kasassa.

Sori nyt mutta kyllä te varmasti kestätte lievän "whinetyksen" vaikka tämä on vaan minun käsitys ja mielipide asiasta.

Kommentoikaa nyt muut kanssa tässä asiassa,vai olenko minä jo niin dementoitunut että kun jotain muutetaan niin Kalervo on asiasta aivan kuutamolla!

Eli ei sitten tarvittu erillistä ongelma osiota?

T:Harri
Sami Puro
Administrator

Date Registered: 03.07.01

Re:Aivan pihalla!!!
« Reply #1 on: 31.10.03, 10:40 »

Juu, kommentteja vapaasti vaan tännepäin.  Smiley

Tosiaan kuten mainitsin tuossa toisessa viestissä, ensimmäisen 5 minuutin ajan on varmasti hieman sekava, että mistä se minun viesti nyt löytyikään, mutta periaate on siis se, että kaikki simulaattoreihin liittyvät viestit on siirretty tältä (ilmailu) alueelta Lentosimulaattoreihin. Ja taasen sieltä simualueelta (ex-ongelmanratkaisu) on tietokonelaitteita käsittelevät kysymykset siirretty Laitteisto-alueelle (ja myös jotain aiheeseen liittymättömiä vapaaseen keskusteluun). Muuten kaikki ennallaan. (tulikohan tarpeeksi epäselvästi.. heh)

Ongelmanratkaisu ja yleinen simulaattorikeskustelu päätettiin yhdistää, ettei yksittäisiä luettavia alueita tule nykyistä enempää ja lisäksi varsinaisia simulaattoriaiheita yleisellä keskustelualueella oli melko vähän, joten tuskinpa simulaattorikysymykset uudella simualueella mitenkään muiden aiheiden jalkoihin jäävät.

Eli siis vaikka varsinaista omaa ongelmanratkaisu-aluetta ei ole enää listattuna, niin vastaavat kysymykset ohjautuvat edelleen samoihin paikkoihin kuin ennen - eli simulaattoreihin liittyvät kysymykset Lentosimulaattorit-alueelle ja tietokonelaitteisiin liittyvät Laitteisto-foorumiin.
« Last Edit: 31.10.03, 10:43 by Sami Puro »

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
seaandtr
Former member

Email
« Reply #2 on: 31.10.03, 10:40 »

Moi!

Mitäs täällä on tapahtunut,nyt on minulla sekaisin IRL ja simujutut!
Vaikka olihan tuossa info mutta ainakin minä olen aivan eksyksissä Cry
==============================clip========================
Eli ei sitten tarvittu erillistä ongelma osiota?

Moikka.

Pitkälti samaa mieltä, ja sillä ongelmanratkasulla oli kyllä käyttöä.  Taisi vaan olla niin, että määrällisesti lisää alueita ei enää voinut perustaa, mikä muuten on totta, ja S. P. halusi vähän nostaa FSNordic:n profilia.
Aki Launonen

Date Registered: 08.10.02

« Reply #3 on: 31.10.03, 10:56 »

Ihan hyvä näin.

Kun simulaattoreilla on oma alueensa on täysin loogista että kaikki simuihin liittyvät asiat kuten ongelmanratkaisut ovat siellä varsinkin koska hyvin suuri osa ketjuista on ongelmanratkaisun ja muun simukeskustelun sekoitusta.
Juha-Matti Korvanen

Date Registered: 03.11.01

« Reply #4 on: 31.10.03, 10:57 »

Plääh... Angry
Lonkka
Former member
« Reply #5 on: 31.10.03, 11:00 »

Ihan hyvä näin.

Kun simulaattoreilla on oma alueensa on täysin loogista että kaikki simuihin liittyvät asiat kuten ongelmanratkaisut ovat siellä varsinkin koska hyvin suuri osa ketjuista on ongelmanratkaisun ja muun simukeskustelun sekoitusta.

Jaa,kyllä mielestäni ongelman ratkaisu osiossa oli 99% ongelmiin liittyviä kysymyksiä&vastauksia.Se on hyvä että nyt on IRL lentämiseen/asioihin tarkoitettu osio,"kaikkeen tottuu sanoi kissa jolla mummo pöytää pyyhki" Cheesy

hpman
Former member
« Reply #6 on: 31.10.03, 11:03 »

Todellakin niin kuin Sami sanoi niin ensimmäiset 5min oli sekavaa, mutta sitten tähän jo tottuikin. Pidin itse tätä ajatusta yleisen pilkkomista kahteen osaan vähän huonona, mutta käytäntö osoitti että tämä onkin aika kätevä jaottelu. Selaimen tab-ominaisuus helpottaa selaamista entisestään.  
Nyt kun täällä on ilmailu osio erikseen niin toivottavasti myös ne jotka harrastavat ilmailua, mutta eivät harrasta sitä virtuaalisesti löytävät fsnordicin.
Aki Launonen

Date Registered: 08.10.02

« Reply #7 on: 31.10.03, 11:26 »

Jaa,kyllä mielestäni ongelman ratkaisu osiossa oli 99% ongelmiin liittyviä kysymyksiä&vastauksia.

Niin olikin. Ja myös Yleisen Keskustelun puolella oli hyvin paljon ongelmanratkaisuun liityvää, sitä tarkoitin.  Eli ongelmat on niin erottamaton osa simuilua että samassa ryhmässä on niistäkin loogista keskustella. Smiley Tosin mitä minä tässä enää puolustelemaan muutosta joka on jo tehty.  Smiley
« Last Edit: 31.10.03, 11:34 by Aki Launonen »
Finski
Former member
« Reply #8 on: 31.10.03, 12:35 »

Eikös se äänestys kääntynyt vastustajien voittoon? Kyllä tämä melko kököltä aluksi ainakin tuntuu.
Kalle Virtanen

Date Registered: 20.08.01

« Reply #9 on: 02.11.03, 19:27 »

Itse olen ainakin tyytyväinen tehtyyn ratkaisuun. Tietysti johtuu siitä, että tuo simulaattori puoli ei tällä hetkellä kiinnosta.
Ja, muutenkin tuntuu käytännöllisemmältä, että simulaattorit ja oikea ilmailu ovat erikseen.

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1