SVIL hakee tutoreita !

<< < (3/6) > >>

Lizard:
Quote from: Jan-Erik Andelin on 05.11.03, 20:27

Toukokuussa 2003 käytiin asiasta tällainen rakentava keskustelu:

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=24;action=display;threadid=11811

Ja häpeäkseni huomaan että tuolla kertaa tutoriksi ilmottauduin, mutten kuitenkaan hommaan ollenkaan pystynyt. Pyydän anteeksi. Tällä kertaa en uskalla lupautua ollenkaan, ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa.  

ollik:
Niinpäs ilmoittauduin minäkin, mutta eipäs kukaan minun palveluitan tarvinnutkaan...  

teropa:
Olli & co.

Ei hätää...

Ensinnäkin, Jaakko nimitti minut tähän tutor/koulutushommaan viime viikonloppuna. Ne ilmoittautumiset, mitä olette aiemmin tehneet, niin koskettavat minua näin vähän.

Itse aion tällä kertaa katsoa, että tämä homma saadaan alulle ja pyörimään. Tässähän ei nyt kenenkään palveluita tulla heti tällä viikolla tarvitsemaan, vaan ensin kartoitetaan tarpeeksi kauan (lue: muutama viikko) tilannetta, ja aika-ajoin härnään ihmisiä lisää, jotta saadaan varmasti kaikki halukkaat ja osaavat mukaan. Sen jälkeen aletaan toteuttamaan hommaa käytännössä, eli laitetaan nettisivuille tutoreiden yhteystietoja, saatavilla olevia tutorointitapoja ja tietysti alueita, missä kukin opetusta antaa.

Voinko ymmärtää, että nyt myös kaikki nuo henkilöt, jotka ovat tuossa Erkin quottaamassa threadissa, niin olisivat nytkin valmiita hommaan (pl. Anssi Lisko) ? Eli siellä on Vappula, Salminen, Vitikainen, Puolakka ja Andelin ainakin sellaisia, jotka eivät ole vielä minulle ilmoittautumistaan kertoneet.

Palaamme asiaan.

Tero

seaandtr:
Quote from: Tero Partanen on 07.11.03, 08:25

=========================clip=============================
Voinko ymmärtää, että nyt myös kaikki nuo henkilöt, jotka ovat tuossa Erkin quottaamassa threadissa, niin olisivat nytkin valmiita hommaan (pl. Anssi Lisko) ? Eli siellä on Vappula, Salminen, Vitikainen, Puolakka ja Andelin ainakin sellaisia, jotka eivät ole vielä minulle ilmoittautumistaan kertoneet.

Palaamme asiaan.

Tero

Katoku ehä mie ole ees jäsen, mut mie pijän teitä silmäl.  

teropa:
Pekka,

Vilases ketjun ensimmäisen viestin loppupuolelta se lihavoitu kohta .

Tero

Navigation

Up one level

Next page

Previous page