Oulun miitin tapahtumanpaikka

(1/3) > >>

Supra:
Eiköhän noita 21:iä riitä kaikille, jos jollakulla on joku kurja näyttis, voi ajaa viikonlopun mun vanhalla GF4-ti4200:lla ja parilla putkella mun puolesta....

Tässä on muutama kuva tuosta paikasta, siellä on nyt laatikoita aika paljon, ja nehän lähtee tietenkin veks ja koitan tunata tuota paikkaa hieman paremmin simuhommiin sopivaksi (siivota pyödät etc). Tilaa on siis noin 120m2 ja tämä on yksi iso huone, josta osa on eristetty varastoksi (jossa on myös kylmäkaappi), "eteisessä" on sitten astianpesukone, mikroaaltouuni ja kaksi veskiä.

Mä sanon jo nyt, että sitten ollaan ihmisiksi. Sanon sen varmaan silloin tuon homman aikanakin, mutta koska tää on mun duunipaikka, täällä pitää käyttäytyä sitten kunnolla. Tää ei ole mikään teekkaritalo, jossa voi yrjötä miten sattuu.

Ekassa kuvassa on näkymä sisääntulosta ja tokassa on kuva sitten tuolta toisesta päästä takaisin päin. Kolmas kuva on varmaan aika selkeä

-Kähmy

[ Attachment removed / expired ]

Supra:
Niin, oliko sitä mielenkiintoa lähteä katsomaan SEPE-pelastushelikopteria...? Saisin meidät sinne tutustumiskäynnille aika kevyesti...

-Kähmy

heiktui:

Niin, oliko sitä mielenkiintoa lähteä katsomaan SEPE-pelastushelikopteria...? Saisin meidät sinne tutustumiskäynnille aika kevyesti...

-Kähmy

Kyllä kiinnostaa, varmasti tunne on samanmoinen kaikilla sinne tulevilla. Hienoa, mikäli onnistuu.

Tuisku

odo:

Voisi olla kyllä varsin rokpop.

irakviper:

Suosittelen, pari viikkoa sitten Arttu esitteli Virtasen perheelle Medihelin toimintakuviot

Hälytykset ei tietenkään ole toivottavia, sillä se tarkoittaa todellista hätää jossakin, sellainen "onneksi" sattui kohdalle kun olimme lähdössä. Pitää oikeen hattua nostaa, oli varsin vaikuttava suoritus miten ammattilaiset laittoivat kopterin hallista ilmaan hetkessä.

Navigation

Up one level

Next page