Simuviikonlopun "tarviketilanne"??

(1/3) > >>

Lizard:
Eli, oisko hyvä kasata tähän threadiin nyt lista kaikesta siitä mitä Oululaiset ystävämme saavat meille kauempaa tuleville sinne viikonloppuun järjestettyä? Tarkoitan nyt näyttöjä, näppiksiä, hiiriä jne.

Tahtoisin vaan tietää että löytyykö mulle varmasti näyttö sieltä vai pitääkö mun alkaa vaivata päätäni sillä että miten saan oman näyttöni paikan päälle... Jo pelkkä keskusyksikkö aiheuttaa ihan tarpeeks päänvaivaa meinaan.  

Supra:
No noita 21":ä on noin 10 kpl, ja muita monitoreja saman verran, joten ei kai noita ruutuja kannata tuoda, mutta näppikset ja hiiret nyt on kohtuu siisti tuoda itsekin, mulla on muutama ylimääräinen täällä.

-Kähmy

ollik:
Hmm, ei taida olla järkevää ottaa konetta koneeseen, joten taitaa tietokone minun osaltani jäädä kotiin, noh kattellaan sitten muiden lentelyä ja tuppaudutaan vaikka förstiksi jollekin lennolle tms.

best_boy_1:

Hmm, ei taida olla järkevää ottaa konetta koneeseen, joten taitaa tietokone minun osaltani jäädä kotiin, noh kattellaan sitten muiden lentelyä ja tuppaudutaan vaikka förstiksi jollekin lennolle tms.

Eiku Olli tehään konekaappaus niin saa pojat VATSIM:ssa hommia ja muuallakin .

jvarje:

Eikö koneille sitten saatukaan mitään yhteiskuljetusta junassa tms.?

Navigation

Up one level

Next page