FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
13.11.18, 00:42

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  EFHK:n uusi kiitotie ei näy listalla
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: EFHK:n uusi kiitotie ei näy listalla  (Read 1053 times)
Ville Elomaa

Date Registered: 17.12.01

EFHK:n uusi kiitotie ei näy listalla
« on: 19.11.03, 11:51 »

Minulla on ollut jo pitempään käytössä FISD:in EFHK, mutta sellaisen puutteen olen pannut merkille, että uusi kiitotie ei näy valintalistalla, kun luo uuden lennon.

Tarvitaanko siihen tosiaan AFCAD? Olin luullut, että AFCAD on enemmänkin sitä varten, että esimerkiksi AI-liikenne osaa parkkeerata oikeaan paikkaan eikä esimerkiksi rullaa terminaaliin sisälle.

Mitenkäs muuten simun vakiokentissä sitten on kiitotiet tehty, ei kai siinä mitään AFCAD:iä ole käytetty?

- Ville -

kuusmi3
Former member
Re:EFHK:n uusi kiitotie ei näy listalla
« Reply #1 on: 19.11.03, 12:00 »

AFCAD tosiaan lisää sen kolmoskiitoradan listoille eli sen avulla tuosta selviää. Default-kentillä on valmiina nuo AFCAD-tiedot, joiden pohjalta niiden radat näkyvät valikoissa.
hannes
Former member
« Reply #2 on: 19.11.03, 13:52 »

Ja uudessa FS:ssä Koko näkyvä maisema (lentokentillä) luodaan juuri AFCAD:n avulla...

FISD:n EFHK:lle on tulossa aivan pikapuolin kunhan beeta-tiimi (PAI:n) saa sen tarkastettua Tongue
Ville Elomaa

Date Registered: 17.12.01

« Reply #3 on: 19.11.03, 14:06 »

Ja uudessa FS:ssä Koko näkyvä maisema (lentokentillä) luodaan juuri AFCAD:n avulla...

FISD:n EFHK:lle on tulossa aivan pikapuolin kunhan beeta-tiimi (PAI:n) saa sen tarkastettua Tongue

Kiitoksia vain kovasti jälleen kerran.  Smiley Tongue

Pitääpä tuota odotellessa imuroida AFCAD ja asennella se.

- Ville -

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1