Simuviikonlopun EFOU-vierailu vahvistettu

(1/2) > >>

Ile:
Hei!

Oulun lennonjohdon päällikkö Pietari Vanhala kutsui juuri simuviikonloppulaiset tutustumaan Oulun lennonjohtoon lauantaina 29.11 klo 11.30 alkaen. Samalla reissulla on mahdollisuus myöskin tutustua Oulun lentoasemaan laajemminkin.

Ilkka

jmi:

Jahas..

Nyt herääkin vain kysymys että kuka on nuin aikaisin hereillä? ;-)

Tosin, pakko kait sinne on vääntäytyä.

- J

Supra:
Kuten sanottu, tää on hieno homma!

Miten olisi jos kokoonnutaan tonne pitopaikalle, siis ProActin toimistolle esim. 11:00 jotta sinne saataisiin mahdollisimman monta autoa...jmi ainakin tulee omallaan, minä tulen omalla ja vielä pari (OlliV? Teropa?), niin saatais porukka siirrettyä hyvin tonne kentälle. Ja paluu matkalla jaetaan sitten porukka siten, että ne jotka haluavat takaisin toimistolle, menevät joihinkin autoihin ja ne jotka lähtevät SEPEä katsomaan toisiin. Ellei sitten kaikki halua SEPElle ?

-Kähmy

ollik:

Jahas..

- J

Tai et haluaako ne meitä sinne jos on vielä silloin hereillä!
Nooh eivätköhän kaikki asiasta kiinnostuneet ole silloin hereillä...

Ile:
Moi!

Pitihän se kehittää edes joku syy herätä ihmisten aikoihin tuolloin lauantaina  

Miten olisi jos kokoonnutaan tonne pitopaikalle, siis ProActin toimistolle esim. 11:00 jotta sinne saataisiin mahdollisimman monta autoa...jmi ainakin tulee omallaan, minä tulen omalla ja vielä pari (OlliV? Teropa?)

Minä tulen myös autolla, ja tilannehan lienee se, että jos kaikki autokuskit haluavat myöskin SEPElle (minä ainakin) niin silloinhan kaikki kyytiläisetkin "joutuvat" sinne myös  

Ilkka

Navigation

Up one level

Next page