Mikä Eurooppa
(1/1)
Welmu:
Katsokaapas tätä: http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/notams03/fsge1124.htm
Taas ovat Jenkit tehneet 'koko' Eurooppaa koskevan tuotteen, kattavuuskartta vain näyttää vähän kummalliselta suomalaisen näkökulmasta. Missäs Suomi on, Aasiassako?
Minusta tuollainen on ihan periaatteessa tosi typerää markkinoida tällaista että 'covers continent of Europe', kun ei kerran kata.
Eri asia on sitten, onko tuo tuote minkään arvoinen.
Tekisi mieli lähettää muutama kitkerä kommentti tuohon lafkaan, mutta niiten oma webbisivusto ei jostain syystä toimi.
- Ville -
laukkanenmarko:
Kyllä tuo niitten oma sivusto ainakin minulla toimii.. ja tosiaan Suomihan ei kuulu Eurooppaan vaan Etelä-Amerikkaan..
jlahtonen:
Hyvä että tuo nostaa muidenkin kämpöä, eikä vain minun. Minä kanssa aamulla meinasin kirjoitella katkeran nootin, mutta ajattelin sitten, että ei maksa vaivaa.
On sieltä näköjään unohtunut myös suurin osa muusta pohjoiseuroopasta, sekä Uralin itäpuolinen osa Venäjästä.
-Juha
laukkanenmarko:
Mie kirjottelin sinne jo noottia
Kaskelin:
Varsinainen syyllinen on kyllä Jenkeissä...
Nuo korkeustiedothan perustuvat Nasan avaruussukkulalla tehtyyn maapallon kartoitukseen. Projektissa kartotettiin 95% maapallon pinta-alasta, vain merkityksettömät (= asumattomat?) napa-alueet jätettiin mittaamatta.
Kun Suomea ei lasketa kuuluvaksi edes maapallolle, niin Eurooppa on ihan pikku juttu
Navigation