Status

(1/1)

bpahe:
Hej!

Oskarshamn har fått sig ett lyft iochmed att AFCAD 2 släpptes. Detta program innebär att vissa delar av sceneriet ej längre behandlas med FSSC, samt att hanteringen av exclude-filer är litet annorlunda än tidigare.

Banan är nu snöig på vintern, vilket ju är trevligt - men plattan är en annan historia som hoppar fram... låter detta påstående tala för sig självt!  

Sajten är flyttat till min egen server, så om den tillfälligtvis skulle ligga nere så beror det på att jag gör någonting som kräver omstart - åandrasidan så verkar det hittills som om denna server är betydligt snabbare än den tidigare.

/hans

thomashjelm:

Tjena Hans,

När tror du ni blir klara? Ser verkligen lovande ut måste jag säga!

/T

Putte:
Okej bara ett klagomål  
Banan ja tycker inte om den  

Allt annat e till 100% Det bästa jag sett inom freeware!
Fortsätt så går ni snart om L&P  

bpahe:
Hehe, ja vi får väl se... har inte gått så snabbt som det var planerat, men gör det någonsin det?

Banan - nja, kan ju tänkas att den inte faller väl ut hos alla. Personligen tycker jag att det är bättre med en snöig bana, det är dessutom enklare att redigera nav-hjälpmedel när man senare kan spara dessa med AFCAD. Tidigare var man tvungen att jobba med AFCAD & FSSC parallellt för detta, nu bör det räcka med AFCAD.

Vad kan man annars säga? Finslipning - det är vad som är kvar. Kirrade AFD-filen med god hjälp av Erik Björnwall (tack!) ikväll.

/hans

[ Attachment removed / expired ]

Navigation

Up one level