Mun kuvat viikonlopulta (kohtuu paljon ja kohtuu isoja)

(1/2) > >>

Supra:
Tässä pikaisesti hieman kuvitusta viikonlopusta, tekstiä tulee myöhemmin.

(kameran mukaan) Lauantai-aamu 6:15, Mikko ja Teemu airborne. Taisin koittaa mennä nukkumaan tän jälkeen, kun Mikko tuli "kokeilemasta" ja sanoi että "*ittu, siitä mitään tullut". Koitin noin kolme varttia ja tulin takaisin "*ittu siitä mitään tullut".

Teemu cool as ice, Mikko mosh 'till dies.

6:17 aamulla on platalla tämä tilanne...

Menossa kohti EFOU:ta, "Tuisku, sä pidät sitten tätä kameraa, kun mä en saa sitä sopimaan mihinkään muualle..." ja tässä on tulos...

"Alpha-Zulu-India-Nain-Fiver-Fiver, Sierra Nain-Fiver, onboard Captain J.Kähkönen with co-pilot T. Heikkinen + crew, maintaining 0 feet, high speed. Direct OUK, Alpha fiver fiver"

"Köyhät" lähtee Kruunupyyhyn...Maistuis varmaan mullekin...

Rahvas saapuu ihastelemaan Oulun luontoa (tornin parvekkeella kuultu jotain tähän suuntaan "haiseeko täällä aina tältä?"), onneksi tulivat MD:llä...

Varsinkin tästä kulmasta tää kone on varsinainen Kaunotar! Harmi, että zoomi ei riittänyt enempään. Toivottavasti ne kulit, joilla oli pitempiä dildoja kameroissaan sai hyvät kuvat...

Karita Tuomola lähettää mulle lentosuukon tosta F:n alla olevasta ikkunasta, ihme että kukaan muu ei huomannut?  

Koho-mies kuvaa märkää asvalttia. "Hei missä se riivatun kone nyt oikein on, vieläkö se on holding pointilla, kun mä en löydä sitä etsimestä millään?? Sanokaa sitten mulle kun se lähtee, niin mä otan sen videolle."

Sitten mentiin SEPElle. Keli oli surkea ja jäätävä, eikä SEPE olisi voinut lähteä edes ilmaan, joten se "toivottavasti tulee lähtö juuri kun ollaan lähdössä pois"-toive meni sitten sinne kuuluisaan kaivoon. Tässä menossa SEPEn toiminnan perusesittely. Vasemmassa reunassa Markku Kanninen, EFOU:n kenttämestari, jota saamme kiittää EFOU:n torniin tutustumisesta.

750hp ja painoa muistaakseni noin 100kg. Suorituskyky on kuulemma "hyvä".

Mies ja  työkalu. Suuret kiitokset SEPE-pilotille Ari Tiittaselle, Arin taki meillä meni tunti pitempään tuolla kuin mitä olin suunnitellut, juttuja piisas ja taisipa jäädä kohtuu paljon varastoonkin. Nooh, eipäs mennyt sekään reissu hukkaan, varmistin juuri Espoon toimistolta, että SEPE saa meidän joulukorttirahat  

Huomaa "epäkeskot" takaroottorin siivet, syynä hiljaisempi ääni. SEPEn porukoiden tarkistuksiin kuuluu mm. tuon roottorikehän tarkistus naarmujen varalta.

Lentoavustajan paikka, alimpana kartta-pc.

Rex Taylor, I feel the presense...

"No voin mä tätä kuvaa varten mennä tänne takapenkille..." Ilme kertoo kaiken, takana muistaakseni jotain 5500h lentotuntia...Ville voi vain ihmetellä.

Lentäjän paikka, ainakin Arin mukaan SEPE (EC-135) on hieno kopteri lentää ja mies selkeästi piti omasta työstään ja työkalustaan ("hienoin Suomessa", Artulle muuten terveisiä )

SEPE:llä on vakio squack 7721...ei tarvinne käyttää Craasia...

Täältä tulee siten ehkä Suomen Suurin, HYPERKUNINGAS! 75x75cm, 2.5kg taikinaa. Takaovesta suoraan suabin takakonttiin, sopi just. Suurin osa janojuomista piti siirtää kabiiniin tosin.

Ville siirtelee janojuomia, siirtovuorossa tuulilasinpesuneste...Tuisku kannattelee varmuuden vuoksi Saabia takarunkosta, että jousitus ei lysähdä kasaan.

Tuiskukin on jo päästänyt otteensa, runko kesti. Äijät autoon ja N1...

Miittipaikalla, pitsa vielä yhtenä kappaleena. Vieressä mallin vuoksi 1.5l Dew ja Juuson einesroiskeläppä. Lauantai 17:44.

Muuten ihan OK, mutta kyltti oli miittipaikalle sisäänpäin  

Älä siis häiritse näitä...sunnuntai-aamu, 10:44. Huomaa, että iso simu on käytössä, se oli aina käytössä! Näin se pitikin olla. FISDikin lepäilee.

-Kähmy

arttula:
Terve

Hienoja kuvia ! Olisipa mukava ollut olla mukana, mutta Etelä-Suomalainen sisarkopteri vaati jakamatonta huomiotani viikonlopun aikana

Kiitos terveisistä Tiittasen kanssa oli aina mukava päivystellä. Juttua riitti. Jos vielä tapaat häntä, kysypä kuuluisasta "Ei saa häritä" -kyltistä... (kirjoitusvihre kuuluu asiaan).

Arttu

ilkkapo:
Olipas mielenkiintoisia kuvia.
Ja julmettoman kokoinen pizza!!  

Ketä teitä kaikenkaikkiaan oli remmissä mukana?

kuusmi3:

Ketä teitä kaikenkaikkiaan oli remmissä mukana?

Osanottajalistaa lainaten:

Alex Lundqvist
Anssi Lisko
Hannu Sorro
Ilari Neitola
Ilkka Sydänmetsä
Jari kähkönen
Jari Mikkilä
Jari Varje
Juha-Matti Korvanen
Juuso Källberg
Marko Matikainen
Mikael Kuusela
Mikko Halmkrona
Mikko Pätäri
Olli Keijonen
Olli Vainio
Teemu Pienimäki
Tero Partanen
Timo Mikkilä
Timo Pöntinen
Tuisku Heikkinen
Ville Mattila

Lisäksi paikalla kävivät ainakin Maliniemen Mikko, Virtasen Kari ja Wiikin Jens + x määrä muita henkilöitä, joita en nyt muista. Eli aikas paljon populaa...  

ilkkapo:

Ai siinä pizza jutussa vai?

No ei ku tuossa Oulu-meetingissä! Vastauskin jo tuli.

Ihan kiva määrähän teitä on näköjään siellä ollut!

Navigation

Up one level

Next page