Ajatuksia Oulun Miitistä...

(1/2) > >>

Supra:
No niin, alkaa jo elämä palautua ton viikonlopun jälkeen ja on (henkilkohtaisen) jälkipuinnin aika.

Ensimmäinen sana on Kiitos. Kiitos osallistujille siitä, että käyttäydyitte kunnolla. Paikat pysyi kunnossa, eikä mitään ylilyöntejä sattunut. Kepakkaa sai ottaa ja sitä otettiin kohtuudella, juuri niinkuin pitikin. Kävimme OV:n, TeroPa:n ja jmi:n kanssa tekemässä pikaisen siivouksen ja tarkistuksen kun viimeinenkin vieras oli saatu kentälle ja ei meillä nyt hirveesti ollut hommia, kunhan kannettiin roskat ulos ja hieman järjesteltiin tuoleja.

Henkilökohtaisesti ensimmäinen asia mikä tuli mieleen, oli Stressi. Henk. kohtaisesti minä otin paineita siitä, että miten tila soveltuu tuohon hommaan ja tuohon väenpaljouteen. Yksi ongelma oli se, että 90% porukasta oli mulle melkein "ventovierasta". Sitten perjantai-iltana löytyi kiva verkko-ongelma, joka ei ollut testeissä ilmennyt. Onneksi verkkoguru sattui olemaan paikalla (perjantaina 21:30 Espoon toimistolla!) ja homma alkoi pelittämään. Tämä poisti minulta suurimman osan paineista, koska sen jälkeen ei tarvinnut alkaa purkalla vääntämään hommia kasaan, vaan yhteydet pelittivät hienosti ja käsittääkseni kaistakin riitti mainiosti (ainakaan kukaan ei tullut sanomaan asiasta).

Verkon lisäksi mulla oli aika lailla paineita siitä, että tuo tila on kuitenkin mun työpaikka ja myös työkaverini, joten jos jotain menee rikki (esim. kaverin työkone) olen tosi inhottavassa tilanteessa, koska olen itse ehdottanut tätä paikkaa. Mutta kuten todettu, porukat oli siististi ja paikat pysyivät kunnossa.

Mä huomasin itsekin jossakin vaiheessa, että mä stressaan ihan liikaa tästä hommasta, joten jos vaikutin joskus hieman kireältä tai äksyilin jostain asiasta, se menee ihan ton stressin piikkiin. Pahoitteluni.

Kaiken kaikkiaan omia tunteitani kuvaa varmaan se, että kun maanantaina heräsin himasta ja tulin töihin, vitutti. Siis se, että toimistolla ei ollut ketään. Muistin heti sen fiiliksen kun kävin himassa lauantai-iltana nukuttamassa lapset ja tulin takas hieman ennen kymmentä, oli niin mahtava katsoa paikkaa ulkoa! Paikka oli pimeänä, vain tykit valaisivat tilaa,  isolla simulla lensi joku porukka ja toiset katsoivat (varmaan) Rex Tayloria tykillä. Heitin peukkupikkurillillä "KennyG":t lennonjohdolle (TeemuP?) ja sain samat takas lasin läpi ja eikun sisään hornankattilaan! Kun sisään pääsi, siellä oli täysi hönkä päällä, lennonjohtokoneilla johdettiin, FISD oli työntouhussa jne jne..kerrassaan mahtavaa!!! Ja sitten mun edessä on saakelin tyhjä toimisto, jossa pitää ruveta tekemään duunia, ihan niin kuin mitään ei olisikaan tapahtunut viikonloppuna...nopeasti verkkoon katsomaan, että oliko jo porukat laittaneet kuvia viikonlopusta nettiin tai kommentoineet juttuja ja olihan siellä, joten se oli sittenkin tapahtunut heh heh!

No joo, tässä nää mun mietteet oli, mulla oli todella hieno viikonloppu ja toivon että näitä tulee jatkossakin.

Henkilökohtaisesti haluan kiittää Olli Vainiota, joka uurasti auton ratissa kohtuuttoman paljon ja muutenkin organisoi nuo kuljetukset hienosti. TeroPa saa kiitokset henkisestä tuesta ja väsymättömästä uurastamisesta ison simun käyttöön saamiseksi. Samat kiitokset saa myös kaimapoika Mikkilä, jonka hubit+sekalainen krääsä tulivat hyvään tarpeeseen ja ilman toista tykkiä olisi Rex Taylor joutunut irvistelemään 21" putken läpi. Kaikille em. myös kiitokset saattohoidosta, eli hoidettiin paikka tiptop-kuntoon vielä illalla vaikka väsytti jo urakalla. Sydäri saa kiitokset EFOU:sta, hienoa, että tutustuttiin Kannisen Markkuun.

Kiitän siis koko paikalla ollutta porukkaa siitä että te teitte ton viikonlopun.

Herkistellen,

-Kähmy

ps. Tuiskulle kiitokset hyvästä lennonjohdosta sunnuntaina miitti->efou   Ja tietenkin mugeista.

odo:

Mä huomasin itsekin jossakin vaiheessa, että mä stressaan ihan liikaa tästä hommasta, joten jos vaikutin joskus hieman kireältä tai äksyilin jostain asiasta, se menee ihan ton stressin piikkiin.

Tuli huomattua Sanooko "kuin ampiaisen pistämä" mitään

(Ja tajusin kyllä että sulla oli stressiä joten päätin vain pitää pääni kiinni )

teropa:
hyvin puhuttu!

Tero

jmi:

hyvin puhuttu!

Siellä takana...

- J

kuriiri:
Joo ei tässä voi kuin kiittää _aivan_ kaikkia, eikä sekään riitä!.

Tuosta viikonlopusta on todella paha laittaa paremmaksi, paitsi jos jostain olisi löytynyt kunnon suihku ;). Olisikohan siellä pommi^H^H^H^Hväestönsuojassa ollut?

En malta odottaa, että koska taas seuravan kerran nähdään porukalla. Yhteistyö toimi ainakin minun mielestäni aivan loistavasti. Ensi kerralla vain oma kone mukaan niin ei tarvi kaiken aikaa kysellä että voiko siirrellä kuvia ja/tai lennonjohtaa ;).

Toivottavasti saitte tyhjistä pulloista kaenkkyyn rahaa ;).

LOISTAVAA!

Navigation

Up one level

Next page