New Yorkin matka...
Nago:
Olen lähdössä NYCiin hiihtolomalla 2004 ja saatan päästä ohjaamoon.... Pitemmittä puheitta ajatukseni oli, että olen lukenut Virtual Wingsin lehdestä kaikkia "juttuja" missä toimittaja on ollut ohjaamossa ja tehnyt siitä jutun.... Minä en ole itse lentäjänä VF:ssä mutta jos pääsen ohjaamoon niin saisin kuvamateriaalia summuuta, eli voisin tehdä jonkinlaisen jutun Virtual Wingsiin... Ja luulen että lupa ohjaamoon pääsystä tulisi helpommin jos saisin sanoa että juttu tulee Virtual Wingsiin...
Mutta tämä nyt oli vain tälläinen päähänpistos...
Juha:
Jos ei ole suhteita niin ohjaamoon on jokseenkin turha yrittää ainakaan lennon aikana.Lennon jälkeen ennen koneesta poistumista voisi olla mahdollisuus pikaiseen vilkaisuun...
Nago:
Näinhän mä vähän ajattelinkin - tekemisen puutetta vaan...
arzzi:
Kannattaa kuitenkin oikeesti yrittää. Soita arkena Finnairin vaihteeseen 09-81881 (pitäis olla voimassa toi numero). Luulisin, että onnistuu vaikka onkin New Yorkin lento. Ottavat vain sinulta tarkemmat tiedot jne. Ilmoittelehan sit että miten kävi. Toisaalta voisi olla hyvä, jos joku VF:n henkilökunnasta kirjoittaisi sinulle jonkun virallisen lapun aikeistaisi, jonka siis voisit lähettää Finnairille. Mutta suosittelisin olemaan Finnairiin päin yhteyksissä ajoissa eli muutama kuukausi ennen lentoa.
Ville_Salminen:
Kannattaa kuitenkin oikeesti yrittää. Soita arkena Finnairin vaihteeseen 09-81881 (pitäis olla voimassa toi numero). Luulisin, että onnistuu vaikka onkin New Yorkin lento. Ottavat vain sinulta tarkemmat tiedot jne. Ilmoittelehan sit että miten kävi. Toisaalta voisi olla hyvä, jos joku VF:n henkilökunnasta kirjoittaisi sinulle jonkun virallisen lapun aikeistaisi, jonka siis voisit lähettää Finnairille. Mutta suosittelisin olemaan Finnairiin päin yhteyksissä ajoissa eli muutama kuukausi ennen lentoa.
Tuskin VF:stä kyllä tässä tilanteessa apua on, Virtual Finnairhan on täysin esikuvastaan riippumaton "yhtiö"