Ongelma reitittimessä!

(1/3) > >>

Kaltsu:
Moi!

Mulla on tollane SpeedTouch 510 ADSL-reititin. No koitin päästä sen asetuksiin, mutten muistanu salasanaa. Kävin sitten laittamassa factory defaultsit ja samalla lähtivät salasanan kera kaikki asetuksetkin ja nyt ei netti toimi. No nyt sinne asetuksiin pääsee, muttakun pitäisi nyt onnistua säätämään ne oikein. Lisäks Manuaali ja CD on kadonnu teille tietämättömille.

Onko ehdotuksia, että mitä tehdä? Sinne setuppiin saa uploadattua jonku config filun, mutten tiiä mistä sellasenki sitte löytää.

Kiitos jo etukäteen!

Marski:
Mikä liittymä sinulla on? Yleensä liittymän tarjoalta saa valmiit asetukset yleisimmille reitittimille.

Kaltsu:
Quote from: Martti Kujansuu on 12.12.03, 18:14

Mikä liittymä sinulla on? Yleensä liittymän tarjoalta saa valmiit asetukset yleisimmille reitittimille.

Sonerahan mulla on. Saako jostaki Soneran sivuilta kenties ne asetuset?

P.S. Kiitos nopeasta vastauksesta  !

smy:
VPI=0
VCI=33
Encapsulointi LLC bridge

Näillä toimii minulla ainakin Sonera ADSL. Laitteen oletusasetukset saattavat olla jotain muuta, kun olet sen factory resetin tehnyt niin ne on palautuneet.

--
Sami

Kaltsu:
Mites noi asetukset sitte sovelletaan? Pitääkö ne laittaa joksikin ini:ksi? Nyt ainaki se tahtoo jotaki ini-tiedostoa uploadattavaks käsittääkseni.

Quote from: Sami Myllymäki on 12.12.03, 18:33

VPI=0
VCI=33
Encapsulointi LLC bridge

--
Sami

Navigation

Up one level

Next page