MD-11 Texturit optimoitu

(1/4) > >>

Kalashnikov:
noni menkääs nyt ja hakekaa toi uus MD-11 textuurit tuolta FSnordicin file librarysta.. jos vielä tulee ongelmia niin iihmettelen itelläni ei lataa textuureita oikeestaa ollenkaan.. joten nauttikaany tosta..

kille:
Quote from: Antti Pihlajamaki on 16.12.03, 16:36

noni menkääs nyt ja hakekaa toi uus MD-11 textuurit tuolta FSnordicin file librarysta.. jos vielä tulee ongelmia niin iihmettelen itelläni ei lataa textuureita oikeestaa ollenkaan.. joten nauttikaany tosta..

Haettu, asennettu, kiitos. Freimit on hyvät ja tekstuurit näyttää ihan yhtä hyviltä kuin raskaammatkin, mutta samat purppurat roottorit on edelleen näkyvissä  

Siksi toisekseen, onko kukaan saanut peräsintä toimimaan tossa vimpaimessa? Muilla koneilla toimii, ja konetta voi ohjata maassa polkimilla mutta peräsin ei liiku eikä vaikuta ilmassa mitään.

Kalashnikov:
niille liiloille osille en maha mitään koska itelläni näkyy ilman mitään ongelmia.

peräsimen ei kuulu edes liikkua maassa.. vain etupyörän..
näin ainakin olen ymmärtänyt.. mutta ilmasssa sen kyllä pitäs toimia moitteettomasta.. täytyy sanoa että outoa..

kille:
Quote from: Antti Pihlajamaki on 16.12.03, 22:25

niille liiloille osille en maha mitään koska itelläni näkyy ilman mitään ongelmia.

peräsimen ei kuulu edes liikkua maassa.. vain etupyörän..
näin ainakin olen ymmärtänyt.. mutta ilmasssa sen kyllä pitäs toimia moitteettomasta.. täytyy sanoa että outoa..

No, olkoon sitten mulla speciaalit lilat tuunink-roottorit!   Kun itsellä ei ole hajua edes siitä mistä vianetsintä pitäis aloittaa, ts. en ymmärrä hevon persettä koko asian päälle. Kiehtovaa kuitenkin, koska paketti on täysin sama kuin kaikilla muillakin, ja samalla tavoin asennettu.

Peräsimen ei kuulu liikkua maassa siis vain tässä IFDG:n MD-11:ssa? Koska nimittäin kaikissa muissa koneissa se liikkuu. Ja eipä noiden mailojen polkemisella ilmassakaan ole mitään vaikutusta, toisin kuin kaikilla muilla koneilla, jumbot mukaanlukien, jotka menevät polkaisusta reippaseen sladiin...

Kalashnikov:
kokeiles käydä kattelemassa jonkun muun MD-11 paketin air filet ja noi aircraft.cfg tiedosto tiedot joshomma on niissä.. mutta meinasin vaan että kuuluuko sen peräsimen liikkua sillonkun kone on maassa.. ja pienissä nopeuksissa eihän siitä oikeasti ole hyötyä.. ^^

EDIT: suosittelen kattomaan myös jonkun muun paketin texturi nimen tolta paikalla olevalta motti textuurilta.. jos mulla nyt sattuski olee väärä tiedosto nimi..

Navigation

Up one level

Next page