EFRO -vaikeuksia
ApoN:
Minulla oli vastaava vika. Korjaantui kun otin Scenery Libraryssä FinnTerrainista ruksin pois, ja boottasin FS:n. Kinokset hävisivät, eivätkä tulleet takaisin vaikka pistin ruksin uudestaan Finnterrainin kohdalle...
....kunnes pari päivää myöhemmin tuo kinos oli siinä taas...
mmniemi:
Quote from: Kimmo Kyle on 22.12.03, 12:01
Juu, niin muistelinkin Tatun sanoneen että koneet kiinni pariksi viikoksi. Vika korjaantui jotenkin itsestään, en ainakaan muista tweakkailleni sitä enempää uudelleenasennuksen ohella. Epäilen että se liittyy jotenkin hämärällä tavalla vuodenaikojen vaihteluun, FS2004:ssähän talvi alkaa 22.joulukuuta.
On vaan sellainen paha aavistus että tuo vika vielä palaa, mutta katsellaan sitä sitten..
No hyvä että meni häriö puis. Ja toivotaan, ettei palaakkaan
Tuo muuten riippuu ihan paikasta tuo vuodenaikojen vaihtuminen. Eri paikoissa Suomenkin sisällä on eroja...
mmniemi:
Quote from: Tero Lahdesmaki on 22.12.03, 17:51
Minulla oli vastaava vika. Korjaantui kun otin Scenery Libraryssä FinnTerrainista ruksin pois, ja boottasin FS:n. Kinokset hävisivät, eivätkä tulleet takaisin vaikka pistin ruksin uudestaan Finnterrainin kohdalle...
....kunnes pari päivää myöhemmin tuo kinos oli siinä taas...
Tuo taitaa olla FS:n "ominaisuuksia". Et kenties ole sattunut asentamaan jotain muutakin sceneryä tuon vian korjaamisen jälkeen? Nimittäin itse olen huomannut tuon tapaisia kummallisuuksia, kun asentelee uusia sceneryitä, niin vanhempia saattaa mennä ketuiks...
Navigation