Suositelkaapas potkurivehjettä
petepawn:
On tullut mentyä p.. edellä puuhun. Mutta hyvä näin. Vasta viime aikoina on alkanut yhä enemmän viehättää potkurikone (FS2004:n default Beechcraft) ja pienemmät kentät - olen jopa onnistunut jo hyvin laskuissa.. ja vfr sceneryt ovat parantuneet (Ranska, LowerRhine + toki kaikki suomalaiset). Minulla ei ole hajuakaan, onko FS:n potkurikoneet yhtään "realistisia", ja jos ei, niin mitkähän olisivat hyviä freeware/payware malleja lennettäväksi..?
Kiitos.
ToniH22:
No Mikko Maliniemi and friends ilmainen Maule ja payware puolelta Cessna 177 Cardinal, Cessna 310 jne. Onhan niitä mutta tässäpä muutama.
ari:
Realairin C172-lentomalli ansaitsee ehdottomasti paikkansa realististen yksimoottoristen kerhossa. Ilmainenkin vielä.
mmniemi:
Quote from: Ari Heikkinen on 03.01.04, 10:43
Realairin C172-lentomalli ansaitsee ehdottomasti paikkansa realististen yksimoottoristen kerhossa. Ilmainenkin vielä.
Paitsi mun mielestä ei enää FS2004:ssä. FS2002:ssa se oli huippu, mutta FS2004-versio on mun mielestä samalla tavalla totaalisen yliampuva ja spinnausta ylikorostava kuin heidän maksulliset SF.260 ja Super Decathlon...
mmniemi:
Quote from: Toni Hiltunen on 03.01.04, 10:35
No Mikko Maliniemi and friends ilmainen Maule ja payware puolelta Cessna 177 Cardinal, Cessna 310 jne. Onhan niitä mutta tässäpä muutama.
Noihin en ota kantaa koska koen olevani jäävi sanomaan mitään. Paitsi että omana suosikkina omista tuotoksistani (missä olen ollut mukana) mainitsisin tuohon listaan Vinkan
Mutta onhan noita hyviä freeware/payware paketteja netti pullollaan. Periaatteessa jos joku kone miellyttää oikeasti, niin kyllä sille monessa tapauksessa löytyy FS-korvikekin
Navigation