FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
06.12.19, 20:24

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderator: Jari Varje)
| | |-+  Simuilla sotiminen ammattina?
:  

« previous thread next thread »
Poll
Question: Miten suhtaudut?
Ei hullumpi idea, mutta mieluummin oikea ammatti - 4 (30.8%)
Kyllä kiinnostaa ehdottomasti - 2 (15.4%)
En lähtisi mukaan - 5 (38.5%)
Ehkä lähtisin pienen miettimisen kautta... - 2 (15.4%)
Total Votes: 13

Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Simuilla sotiminen ammattina?  (Read 2038 times)
Finski
Former member
Simuilla sotiminen ammattina?
« on: 09.01.04, 21:12 »

Siirsin tämän tänne...

Ihan näin pienenä mielenkiintona kysyn teiltä kaikilta.

Tuli tuossa pelit lehdestä luettua, kuinka ammattipelaaminen on kohta jo suomenkin porteilla. Nykyäänhän ammattipelit ovat tyyliin Counter Strike, Quake III etc.

Voisi kuvitella, että myös taistelusimut tulisivat jossain vaiheessa mukaan. Kuinka monta oikeasti kiinnostaisi panostaa harjoitteluun kunnolla ja joka kerta, kun renkaat irtoaa kiitotiestä on rahaa joko tulossa tai sitten ei.

Jokainen vihollisen pudotus toisi lähemmäksi rahallista korvausta.

Usassa jotkut tienaavat jopa 100 000 dollaria vuodessa ammattipelaamisesta.

Miltä kuulostaisi?
« Last Edit: 09.01.04, 21:14 by Timo Salenius »
Finski
Former member
Re:Simuilla sotiminen ammattina?
« Reply #1 on: 09.01.04, 21:23 »

Niin lisätäänpä vielä oma mielipiteeni.

Mikäli saisin muutaman kaverin mukaan kenen kanssa homma toimisi. Olisi se varteen otettava vaihtoehto. Se vain todellakin vaatisi panostusta, enkä tiedä riittäisikö itselläni mielenkiinto. No simuihin varmasti riittäisi, mutta esim. Quakeen ei sitten millään. Saati Unreal Tournamentiin. Strategiat ja taktiset räiskinnät taas olisivat toinen juttu. Niihin en tunnu koskaan kyllästyvän. Mutta, sekin on vain niin pelikohtaista.

Itse olisin melko varma mukaan lähtijä mikäli vain peli/simu olisi oikea.
uggi
Former member
« Reply #2 on: 10.01.04, 10:04 »

Klaanipelaamisesta on kokemusta, siitäkin menee kaikki hauskuus siinä vaiheessa kun muuten vain yhdessä pelaamisesta siirrytään pakko-päästä-ladderin-ykköseksi-tahkoamiseen, saatika sitten jos pitäisi vielä dollarin kuvat silmissä mättää. En siis pidä ajatuksesta, mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni Wink
SeppoHamalainen
Former member
« Reply #3 on: 11.01.04, 19:19 »

Klaanipelaamisesta on kokemusta, siitäkin menee kaikki hauskuus siinä vaiheessa kun muuten vain yhdessä pelaamisesta siirrytään pakko-päästä-ladderin-ykköseksi-tahkoamiseen, saatika sitten jos pitäisi vielä dollarin kuvat silmissä mättää. En siis pidä ajatuksesta, mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni Wink
Agreed.

Pelaamisen/simuilun pitäisi mielestäni olla hauskaa. Itse pelaan/simuilen lähinnä tuon hauskuuden vuoksi. Tai ehkei "hauska" ole oikea sana...
Ehkäpä mielenkiinto?
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1