FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
06.12.19, 10:42

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderator: Jari Varje)
| | |-+  FSNS Sessio 9.1.2004 part2.
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: FSNS Sessio 9.1.2004 part2.  (Read 2535 times)
Lonkka
Former member
FSNS Sessio 9.1.2004 part2.
« on: 10.01.04, 00:58 »

Tässä olisi vielä muutama kuva kahinoista.Syystä että koneeni kaatui tämäntästä ei ole parhaita otoksia mukana.HiAce:sta ei ole kuin yksi shotti!

Tilanne on tämä:

Itse olen partioimassa me109:illä merialueella kun Jabo mersut kurittavat vihollisen kenttää.Eteeni ilmestyy yhtäkkiä kaksi Lagg3:sta(JPV,ApoN) joista toisen pudotan.Siitä suivaantuneena toinen Lagg pilotti aloittaa kostotoimenpiteet.Jossain vaiheessa tulee toinen Lagg3 apuun mutta kummatkin hukkaavat minut ja toinen ajaa tonttiin.Katson tilaisuuteni tulleen ja pudotan jäljelle jääneen Lagg3:sen.

[ Attachment removed / expired ]

T:Harri
« Last Edit: 10.01.04, 01:11 by Harri Lonnqvist »
ApoN
Former member
Re:FSNS Sessio 9.1.2004 part2.
« Reply #1 on: 10.01.04, 11:38 »

Nanosekunti ennen kuolemaa..... Grin

Siinä varjon varassa roikkuessani tuli mieleen se tilastofakta, että 80% (jatko)sodan aikana pudotetuista lentäjistä ei koskaan ehtinyt nähdä alasampujaansa...  Grin
« Last Edit: 10.01.04, 11:40 by Tero Lahdesmaki »
Lonkka
Former member
« Reply #2 on: 10.01.04, 11:47 »

Nanosekunti ennen kuolemaa..... Grin

Siinä varjon varassa roikkuessani tuli mieleen se tilastofakta, että 80% (jatko)sodan aikana pudotetuista lentäjistä ei koskaan ehtinyt nähdä alasampujaansa...  Grin

Sulla oli matkaa hidastamassa pari sahtitonkkaa Wink.Joo sen on ainakin oppinut virtualpilots servuilla että pitää olla joka hetki valppaana,hetken unelmointi ja olet vainaa tai varjon varassa.Tosiaankin kun tuota realismiä vedetään tappiin niin ei niitä pudotuksiakaan niin helposti tule!!Mutta kun tulee onnistumisen ilo on moninkertainen arcade räiskintään verrattuna.

P.S Hitto kun en ollut laittant skindownloadia päälle niin nyt taisteltiin ns. nakuna Angry Angry
« Last Edit: 10.01.04, 11:50 by Harri Lonnqvist »
Jari Varje
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #3 on: 10.01.04, 12:24 »

Itse olen partioimassa me109:illä merialueella kun Jabo mersut kurittavat vihollisen kenttää.Eteeni ilmestyy yhtäkkiä kaksi Lagg3:sta(JPV,ApoN) joista toisen pudotan.Siitä suivaantuneena toinen Lagg pilotti aloittaa kostotoimenpiteet.Jossain vaiheessa tulee toinen Lagg3 apuun mutta kummatkin hukkaavat minut ja toinen ajaa tonttiin.Katson tilaisuuteni tulleen ja pudotan jäljelle jääneen Lagg3:sen.

Tuo oli aika tyly tilanne, yhtäkkiä johtokone vain räjähtää vierestä (olisi tietysti siipimiehenä ollut hyvä pitää silmällä kaverin kuutosta, mutta keskityin täysin muodostelmassa pysymiseen Grin ). Heitin saman tien break left ja lähdin MT:n perään.

Pidemmän aikaa pyörittiin pilvien keskellä, olin enimmäkseen niskan päällä, mutta en aivan päässyt ampuma-asemiin. Sitten yksi korkeuden virhearviointi, split-s liian matalalla ja hieno taistelu päättyi siihen. Onneksi tuli Apon sentään jatkamaan.

Lonkka
Former member
« Reply #4 on: 11.01.04, 10:33 »

Tuo oli aika tyly tilanne, yhtäkkiä johtokone vain räjähtää vierestä (olisi tietysti siipimiehenä ollut hyvä pitää silmällä kaverin kuutosta, mutta keskityin täysin muodostelmassa pysymiseen Grin ). Heitin saman tien break left ja lähdin MT:n perään.

Pidemmän aikaa pyörittiin pilvien keskellä, olin enimmäkseen niskan päällä, mutta en aivan päässyt ampuma-asemiin. Sitten yksi korkeuden virhearviointi, split-s liian matalalla ja hieno taistelu päättyi siihen. Onneksi tuli Apon sentään jatkamaan.

Juu kusessahan minä olin elikkäs altavastattiin(niinkuin kuvistakin näkee) tilanteessa,onneksi JVP teki virhearvioinnin.Mutta hyvää vääntöä oli!

« Last Edit: 11.01.04, 10:33 by Harri Lonnqvist »
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1