Ongelmia paneeleissa

(1/2) > >>

kaitsu:
Mulla on tullut outo ongelma paneeleiden kanssa.
Olen lisäillyt vähän niitä ja näitä simuun. Voiko vaikka muut gauget tehdä hallaa toisille paneeleille? Olen kyllä koittanut asentaa ne uudestaan, mutta ei pelaa.

1. Lonny Payne Boeing 757
Kuvassa olevaa neliön sisällä oleva radio ei pelaa. Ei saa muutettua lukua. Kurssi kyllä toimii.

[ Attachment removed / expired ]

2. Eric MARCIANO Airbus A320 panel
Samanlaista vikaa ilmeneen myös tässä paneelissa. Voin kyllä muuttaa nopeus, korkeus ja muita arvoja mutta paneelissa ei tapahdu mitään. Ainoastaaa keinohorisontissa näkyy arvot. Kuin myös kompassissa. Tuo keinohorisontti näyttää vaan tuota yhtä ja samaa Erikin tunnusta. Ennen se on hävinnyt.

[ Attachment removed / expired ]

-kaitsu

mkallas:
Quote from: Kai Heinonen on 11.01.04, 12:06

1. Lonny Payne Boeing 757
Kuvassa olevaa neliön sisällä oleva radio ei pelaa. Ei saa muutettua lukua. Kurssi kyllä toimii.

Ja readmet ja manuaalit on luettu ja muutokst tehty, eikö?   Itse itseäni lainaten:
aircraft.cfg tiedostosta pitää tarkastaa/muuttaa seuraavat jutut:

[Radios]
Nav.1= 1, 0, 1

[Flaps.0]
system_type= 0

[Flaps.1]
system_type= 0

[Flaps.2]
system_type= 0

[autopilot]
autothrottle_max_rpm = 96
pitch_takeoff_ga = 12.000

MikkO

johku:
1. Lisää (korvaa) Aircraft.cfg:hen seuraavat rivit:

[Radios]
// Radio Type=availiable, standby frequency, has glide slope
Audio.1=1
Com.1=1, 0
Com.2=1, 0
Nav.1=1, 0, 1
Nav.2=1, 0, 0
Adf.1=1
Transponder.1=1
Marker.1=1

EDIT: Jahhah, Mikko ehti näemmä ensin...

JussiHie:
Minullakin on ongelmia tuon Airbus paneelin kanssa. Asensin sen ja sen FS2004 päivityksen ja tietty tietokannan, niin jostain kumman syystä käynnystyttäessä FS9 on suorittanut laittoman toiminnon ja blaablaablaa. Mitenkäs tämä paneeli saadaan toimimaan?

Edit: Kun vastaan gps_export.dll kysymykseen no, niin simu toimii, mutta kun painaa fmc:n jotain nappia, niin jumii.

Musti:
Tee näin tuossa 757 paneelissa, lataa se alkuperäinen TWA juttu simuun, siinä toimii tuo NAV 1 ihan ok, sitten vain vaihdat esim. Finnairin tekstuurit ja modelin ja ola homma toimii.Tosiaan Finskin 757 jutussa tuo paneeli ei toimi, eikä auta edes nuo korjaus jutut, olen sen kokeillut

Navigation

Up one level

Next page