päivä/yö kytki EFHF-in rakennus-tekstuureille?

(1/2) > >>

martin:
Terve!

Minä yritin tehdä "night-textures" harvoille rakennukseille Jarin uudella EFHF-maisemalla*).

Mutta minä en ymmärrä (ei yllätystä  ),  miten päivä/yö kytkin toimii, jos objekti tulee kirjaston-BGL-lta (object library): tuolla on vain LibObj ja TextureList sekä CallLibObj, mutta ei missään on LoadBitmap (mitä "tavallisesti" toimii kytkinä -- I think...   ).

Kirjoitin sen Avsim-forumille, mutta apua ei tule.

Jos jokukin haluaisi tietää tietoja, ja pystyy "valaista"  , ole hyvä ja siirty (siirry?) tuonne:   

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_mesg&forum=123&topic_id=17587&mesg_id=17587&page=2

Kiitos!

Terveisin,
Martin

*) Huom: Tämä on ehdottomasti yksityinen harjoitelmani, koska minä haluasin käsittää maisemasuunnittelua ja yö-tekstuuret -- tämä  ei ole yrityni anastaa Jarin hienoan EFHF-maiseman...!  :-*

Tatu:
Valitettavasti sinä et voi muokata Jarin työtä, hänen pitä itse lisätä yötekstuurit malliinsa. Se ei onnistu pelkästään sillä että tekee tekstuurit ja nimeää ne oikein.

Jos teet itse malleja vaikka gmaxilla niin neuvon kyllä kuinka yötekstuurit laitetaan kohdalleen.

martin:
Quote from: Tatu Kantomaa on 29.01.04, 17:41

. . ., hänen pitä itse lisätä yötekstuurit malliinsa.

Kyllä, tietysti -- mä odotan ja toivon sen. Minä vain pelleilin.
Kuinka kauan venyy Suomen asepalvelus nykyisin?  

Se ei onnistu pelkästään sillä että tekee tekstuurit ja nimeää ne oikein.

Roger. Huomasin...  

Jos teet itse malleja vaikka gmaxilla niin neuvon kyllä kuinka yötekstuurit laitetaan kohdalleen.

Kiitos tarjouksestasi! I'll try...

Terveisin,
Martin

mazze:
Quote from: Martin Erdelen on 29.01.04, 18:06

Kyllä, tietysti -- mä odotan ja toivon sen. Minä vain pelleilin.
Kuinka kauan venyy Suomen asepalvelus nykyisin?   Roger. Huomasin...   ;DKiitos tarjouksestasi! I'll try...

Terveisin,
Martin

Hän taisi tarkoittaa ettet pysty vaihtamaan. Who knows

mmniemi:
Quote from: Mats Rauhala on 30.01.04, 05:03

Hän taisi tarkoittaa ettet pysty vaihtamaan. Who knows

Ja Mats ei tainnut nyt oikein ymmärtää poikien lauseiden vaihtoa

Navigation

Up one level

Next page