Ny medarbetare på FS Nordic!

(1/2) > >>

thomashjelm:
Hallå,

Det är med glädje jag kan önska Johan Adolfsson välkommen till FS Nordics medarbetarskara. Johan har under några veckor testats som svensk nyhetsskribent och har skött detta jobb lysande och har därför idag blivit officiell medarbetare.

För er som ännu inte hittat FS Nordics helsvenska nyhetssida (innehåller alla engelska nyheter översatta samt eventuella lokala nyheter) så finner ni den här. Idag översätter Christian Johansson (även moderator samt engelsk nyhetsskribent) och nytillsatte Johan nyheterna från egelska och även jag hjälper till ibland.

För att få reda på vilka vi andra som driver denna sida för er är, ta en titt på våran medarbetarsida. Precis som vanligt är vi intresserade av era tankar och idéer, lättast meddelar ni oss om dessa via feedbacksidan. Vilket språk ni önskar skriva på är valfritt, de hittar ändå fram till någon som kan språket.

Återigen, välkommen Johan! Samt ett stort tack till Christian, Christoffer, Hans, Joakim och Karl som tillhör vår svenska skara medarbetare!

/Thomas

Johan:
Tackar! Jag har hittills haft en lärorik och rolig tid på FS Nordic, och jag är övertygad att det kommer att förbli så

SpeedBird001:
Grattis till jobbet.
Det får du en karma för.

bpahe:
Hej och välkommen hit! Här är skojjigt jämt!  

/hans

Johan:
Tackar Kristoffer, mycket uppskattat! Sen kan jag inte annat än hålla med dig Hans, det är väldigt kul här, är det du som gör det så skoj kanske?

Navigation

Up one level

Next page