Tulevaisuuden suunnitelmia?

(1/1)

Flyer:
Olen ideoinut VF:n tulevaisuutta aina välillä itsekseni, siksi kiinnostaisikin kuulla vähän myös staffin näkemyksiä asiasta. Mitä ideariihestä löytyy ja kuinka pitkällä toteuttamisessa ollaan?

sami:
Laitapa mailia.. Ja kertoile tarkemmin.

Flyer:

Laitapa mailia.. Ja kertoile tarkemmin.
Eijei, ajattelin jalostaa omia ideoitani nykyisten virallisten suunnitelmien pohjalta.

Modiale:
Moi,

Matti, parasta olisi, että ensiksi kerrot mitä olet itse suunnitellut. Voisit lähettää tätä koskien viestiä jokaiselle VF:n henkilökuntaan kuuluvalle.

Mitä nyt noista virallisista suunnitelmista: VATSIM:ta ei ole pahemmin puhuttu henkilökunnan kesken, mutta ainakin pitäisi saada uusi PPL-kouluttaja, laivastovastaava ja tietenkin VATSIM-operaattori. Samihan puuhan sen automaattisen web-pohjan kanssa, ja pitäisi enemmän integroida osastojen välistä informaatiot ylennyksissä jne....blaah, blaah. Ideoita riittää, jos vaan jaksaa ajatella ja keskustelua syntyy aikaiseksi...tosin, on hyvä jo nykyiselläänkin

Flyer:

Mitä nyt noista virallisista suunnitelmista: VATSIM:ta ei ole pahemmin puhuttu henkilökunnan kesken, mutta ainakin pitäisi saada uusi PPL-kouluttaja, laivastovastaava ja tietenkin VATSIM-operaattori. Samihan puuhan sen automaattisen web-pohjan kanssa, ja pitäisi enemmän integroida osastojen välistä informaatiot ylennyksissä jne....blaah, blaah. Ideoita riittää, jos vaan jaksaa ajatella ja keskustelua syntyy aikaiseksi...tosin, on hyvä jo nykyiselläänkin
Näitä juuri halusinkin kuulla, tämä jo kertoi minulle melko hyvin, missä ollaan menossa. Laittelen ideoita, kunhan kerkiän.

Navigation

Up one level