Lunta maahan!
heiska91:
Onko mahdollista että joku tekis semmosen että ku sataa lunta FS:ssä niin se myös pysyisi maassa niinkun kiitoradoilla, porteilla ja sitten animoidut aura autot auraamaan sitä lunta.... Se ois aika mageeta
ToniH22:
No periaatteessa se on mahdotonta ja jos se olisi mahdollista, pitäisi olla tietokone suht tehokaskin sellasen pyörittämiseen. Nimittäin polygoneina se tulisi jokatapauksena tapahtumaan ja sanotaan vaikka jos näkyvyys on 4km päähän ja jokainen sellanen polygon hiutale jää maahan auta armias mitä sillon tapahtuu.....eihh menee vaikeeks ..
kuusmi3:
Periaatteessa mahdollista, käytännössä... hmm... lähes mahdotonta. (Ongelma ei ole polygonien määrässä, sillä läpinäkyvillä tekstuureilla ne saadaan pidettyä kurissa. Sen sijaan sen tunnistaminen, milloin FS:ssa sataa lunta, on äärimmäisen hankalaa.)
ollik:
Quote from: Mikael Kuusela on 26.02.04, 21:06
Periaatteessa mahdollista, käytännössä... hmm... lähes mahdotonta. (Ongelma ei ole polygonien määrässä, sillä läpinäkyvillä tekstuureilla ne saadaan pidettyä kurissa. Sen sijaan sen tunnistaminen, milloin FS:ssa sataa lunta, on äärimmäisen hankalaa.)
No ainakin se simu itse tunnistaa milloin sataa lunta ja milloin ei, jos vaikka valitset vuodenajaksi kesän ja sitten pakkasta ja rankan lumisateen niin tietääkseni maa alkaa pikku hiljaa muuttua valkoiseksi, ja sama toisin päin eli jos valitsee talven ja sitten esim. hellettä tai vesisadetta niin johan lumitekstuurit alkavat vähitellen muuttua normaaleiksi.. Jos muutaman tunnin jaksaa noin lennellä niin pitäisi alkaa tapahtua.
Tai sitten olen vain nähnyt harhoja tms.
tigert:
Quote from: Olli Keijonen on 27.02.04, 14:11
No ainakin se simu itse tunnistaa milloin sataa lunta ja milloin ei, jos vaikka valitset vuodenajaksi kesän ja sitten pakkasta ja rankan lumisateen niin tietääkseni maa alkaa pikku hiljaa muuttua valkoiseksi, ja sama toisin päin eli jos valitsee talven ja sitten esim. hellettä tai vesisadetta niin johan lumitekstuurit alkavat vähitellen muuttua normaaleiksi.. Jos muutaman tunnin jaksaa noin lennellä niin pitäisi alkaa tapahtua.
Tai sitten olen vain nähnyt harhoja tms.
Juu kyllä sinne baanalle alkaa räntää kertyä.
/Tuomas
Navigation