Marcianon A320 panelin ongelmia
heiska91:
Kyseisen panelin asensin taas kun olin vaihtanut sen toiseen mutta vaihdoin takas ja kun sain asennettuu sen niin ku FS:ää avaan niin tulee virheilmoitus ja kokeilin semmosta että otin gps_export.DLL filun pois Modules-kansiosta ja kokeilin ja toimi mutta jossain kohti panelia luki Missing gauge vaikka kaikki on missä pitää ja olen hakenut FS2004 pätsin ja pistänyt sen Gauges kansioon mutta siinä tulee edelleen sama juttu. Ja kun ei oo sitä gps_export.DLL filee niin FS:n GPS ei avaudu, Headingii ei saa säädettyy eikä Auto Pilotti toimi ollenkaan mutta ND:ssä näkyy kaikki, mitä voin tehdä?
seaandtr:
Tuolla jossain, muistaakseni kuvankaappauksissa tai saatoi se olla laitteistoakin on pitkät jutut juuri tuosta. Se kyllä asentuu, kun saat ne filut oikeisiin paikkoihin. Jotain ei saanut panna jonnekin, en muista.
Tuossa on jotain aiheeseen liittyvää.
ilkkapo:
Quote from: Jesse Heiskanen on 28.02.04, 16:59
Kyseisen panelin asensin taas kun olin vaihtanut sen toiseen mutta vaihdoin takas ja kun sain asennettuu sen niin ku FS:ää avaan niin tulee virheilmoitus ja kokeilin semmosta että otin gps_export.DLL filun pois Modules-kansiosta ja kokeilin ja toimi mutta jossain kohti panelia luki Missing gauge vaikka kaikki on missä pitää ja olen hakenut FS2004 pätsin ja pistänyt sen Gauges kansioon mutta siinä tulee edelleen sama juttu.
Varmaan FS Nordicin historian pisin lause!
seaandtr:
Quote from: Ilkka Portti on 28.02.04, 17:08
Varmaan FS Nordicin historian pisin lause!
Pitäisikö harkita jonkunlaista diplomia tjms. Huom ! modet ja adminit. LOL
ilkkapo:
Quote from: Jesse Heiskanen on 28.02.04, 17:10
Mutta osaatko auttaa?
Eikö tuo GPS_export.dll löydy FS9:n joltain rompulta?
Navigation