Joystickeistä - hyvä ja kohtuuhintainen?

(1/2) > >>

Jasper:
     Juu, eli olen ostamassa jonkinlaista joystickiä, että pääsee simuilemaan paremmin (näppiksellä on aika hikistä). Eli pystyttekö suosittelemaa jotain sellasta KOHTUUHINTAISTA tikkua, jolla kuitenkin pystyy lentelemään, eli ei mitään ''perfect flightstick:ejä'', jotka maksaa 8799097526025 ?.
    Miten olisi vaikka Microsoft Sidewinder Precision 2 Joystick (V1.0), joka maksaa Verkkokaupassa 25.90 ? ? Luulisin, että se on ihan ok, mutta sanokaa, jos ei ole. Mikä voisi olla parempi vaihtoehto?

ilkkapo:
Itselläni on juuri tuo mainitsemasi tikku ja olen ollut siihen hyvin tyytyväinen. Suosittelen!

johku:
Missäs menee tämän kohtuuhintaisen raja? Suosittelisin Saitek X-45:tä, mutta luulen, että se maksaa liikaa: n. 110 e. Käytettynä saattaa tosin löytyä halvemmalla (niinkuin omani, josta maksoin 60 e).

EDIT: Korjattu euromerkit

Musti:
Tuo sinun mainitsema on varmaan yksi yleisimmistä tikuista mitä käytetään, osta se. Jos sinä lennät esim. isoilla koneilla ja käytät mahdollisia automaattisia hommia, et tarvitse tikkua kuin nousussa ja vähän laskussa, muuten homma hoituu hiirellä, tikun käyttö on sitten rajumpaa jos lennät pieinillä koneilla tai simuloit esim. taistelepelejä kuten IL2 jne.
Mutta osto pois, eihän tuo ole edes kallis ja toimii hyvin

heiska91:
Jep oon samaa mieltä Ilkan kanssa, Microsoft SideWinder Presicion2 on erittäin hyvä...
Suosittelen!

Navigation

Up one level

Next page