FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
17.09.19, 23:25

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Kuka auttaisi pitämään FS9-asennukseni järjestyksessä?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Kuka auttaisi pitämään FS9-asennukseni järjestyksessä?  (Read 921 times)
sasu
Former member
Kuka auttaisi pitämään FS9-asennukseni järjestyksessä?
« on: 02.03.04, 10:45 »

Karmat sille, joka auttaa minua pitämään FS9-asennukseni järjestyksessä.

Voisit käydä pari kertaa viikossa lataamassa koneelleni mielenkiintoisimmat uutuudet. Huolehtisit että asennukset menevät oikein. Pitäisit huolen että minulla on aina parhaat panelit, textuurit, asetukset jne. Parantelisit paneleita ja sceneryitä toiveideni mukaan. Jos FS9 alkaa kaatuilla, selvittäisit mistä se johtuu ja korjaisit tilanteen.

Kaikesta tästä palkitsen ainakin yhdellä karman painalluksella. Jos innokkaita on paljon, saatan harkita jopa vuorottelujärjestelmää, jolloin voitte jokainen saada karman. Yksi teistä voisi toimia silloin päävastuullisena, mistä saa kaksi karmaa, jos olen tulokseen tyytyväinen.

sasu  Cool
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

Re:Kuka auttaisi pitämään FS9-asennukseni järjestyksessä?
« Reply #1 on: 02.03.04, 10:51 »

Olen kuullut, että eräs Mattilan Sasu on hyvä tuossa hommassa ja auttaa mielellään. Kannattaa ottaa yhteyttä. Lisäksi hän tuntuu olevan varsinainen huumorimies, joten nauraakin saa orjatyön ohella  Cool Wink

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Musti
Former member

Email
« Reply #2 on: 02.03.04, 11:05 »

Mutta sitten tästä hommasta menee kaikki mielenkiinto , koska eihän tuo lentäminen ole se mielenkiintoisin asia, vaan että saa ratkaistua jonkin vaikean esim. paneelin , siitä hyvä mieli pieni tuuletus, jes. Mutta onhan meitä monta mieltä ja et kai sinä ihan ole tosissaan. Grin
kaitsu
Former member
« Reply #3 on: 02.03.04, 11:31 »

Mun mielestä Microsoft saisi hommeta jokaiselle FS:än käyttäjälle huoltajan. On tää sellaista säätämistä, mistä ei ikinä tule loppua. 90 % ajasta menee viilaukseen ja höyläykseen.

-kaitsu
AvS_MotorSports
Former member
« Reply #4 on: 02.03.04, 11:35 »

Mun mielestä Microsoft saisi hommeta jokaiselle FS:än käyttäjälle huoltajan. On tää sellaista säätämistä, mistä ei ikinä tule loppua. 90 % ajasta menee viilaukseen ja höyläykseen.

Pätee myös muissa Microsoftin tuotteissa (windows, pelit, ohjelmat yms.). Voisivat yrittää joskus tehdä jotain toimivaa Smiley

Mutta aika tottahan tuo Sasun juttu on. Ei tässä enää pysy perässä mikä on parasta simuiluun.
seaandtr
Former member

Email
« Reply #5 on: 02.03.04, 12:11 »

-kaitsu

Jess !  Miulle kanss' Ja Huom!  Miehet on näissä FS asioissa niin mämmikouria, näkeehän sen kun jokaisella on jotain vikaa, ett miulle nainen.  Nuori ja nätti, mielellään isot tissit.  Grin Grin
« Last Edit: 02.03.04, 12:12 by Pekka Vitikainen »
jaanukka
Former member
« Reply #6 on: 02.03.04, 12:30 »

Kukas käskee latailla kaikkia kummia addoneita Tongue, kun pysyy perus-FS:ssä mitään lisäämättä tai poisjättämättä ei tarvitse säätää!  Cool

Onko muuten kukaan ollut niin kaukaa viisas? Wink

Upporikas huoltaja olisi kyllä hyvä...

Jaana
seaandtr
Former member

Email
« Reply #7 on: 02.03.04, 13:26 »

Kukas käskee latailla kaikkia kummia addoneita Tongue, kun pysyy perus-FS:ssä mitään lisäämättä tai poisjättämättä ei tarvitse säätää!  Cool

Onko muuten kukaan ollut niin kaukaa viisas? Wink

Upporikas huoltaja olisi kyllä hyvä...

Jaana

Moikka.  Smiley

Mainiota Jaana.   Grin  Valitettavasti en ole upporikas,  olisin muuten ilmoittautunut.
FIN1979
Former member
« Reply #8 on: 02.03.04, 16:37 »

tai sitten jokainen addon developeri tekee autoinstallerin niin säästyy monelta harmaalta hiukselta. Tosin itse kyllä installoin nuo autoinstalleri paketit aina ensin johonkin väliaikaiseen kansioon ja sieltä sitten ÄFFÄSSÄÄN. Silläkin monesti tullut säästttyä simun kaatumiselta.

Kuinkahan moni oikeasti lentää vain tuolla perus FS2004 oletus asetuksilla ilman MITÄÄN lisäosaa ?

Jani
Kari Virtanen
Jari Pozz

« Reply #9 on: 02.03.04, 16:51 »

tai sitten jokainen addon developeri tekee autoinstallerin niin säästyy monelta harmaalta hiukselta. Tosin itse kyllä installoin nuo autoinstalleri paketit aina ensin johonkin väliaikaiseen kansioon ja sieltä sitten ÄFFÄSSÄÄN.

No mihinkäs niitä autoinstallereita sitten tarttee...asentaa, kopioi, poistaa Tongue kun oikein kasatun zipin voi purkaa suoraan oikeaan paikkaan tai sitten "väliaikaiseen kansioon ja sieltä sitten ÄFFÄSSÄÄN" Wink
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

« Reply #10 on: 02.03.04, 17:03 »

tai sitten jokainen addon developeri tekee autoinstallerin niin säästyy monelta harmaalta hiukselta. Tosin itse kyllä installoin nuo autoinstalleri paketit aina ensin johonkin väliaikaiseen kansioon ja sieltä sitten ÄFFÄSSÄÄN. Silläkin monesti tullut säästttyä simun kaatumiselta.

Kuinkahan moni oikeasti lentää vain tuolla perus FS2004 oletus asetuksilla ilman MITÄÄN lisäosaa ?

Jani

Kaikki autoinstallerien tekijät pitäisi hirttää munista kahvikupin sankaan. On freeware-hommiin maailman turhin keksintö. Payware-hommiin toisaalta taas ainoa mahdollisuus, mutta silti...

Ja niinkuin Kari sanoi, niin oikein kasattu zip-paketti on nopeampi ja käytännössä helpompikin asentaa kuin joku turha autoinstalleri...
« Last Edit: 02.03.04, 17:04 by Mikko Maliniemi »

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Esa
Former member
« Reply #11 on: 05.03.04, 22:21 »

Joo, jos ei tiedä miten zip puretaan tai mitä ovat kansiot tai missä järjestyksessä kansioiden pitää olla, niin on se hyvä ihan yleissivistyksenkin kannalta opetella. Tulee samalla se tietokone muutenkin vähän ymmärrettävämmäksi, ja on paremmat edellytykset korjata ongelmia. Pullamössöporukka tietty haluaa kaiken valmiiksi pureksittuna, ettei tarvii itse ajatella, mutta sitä vastaan taisteleminen on kansalaisvelvollisuus Grin
jani73
Former member
« Reply #12 on: 06.03.04, 09:29 »

Ja niinkuin Kari sanoi, niin oikein kasattu zip-paketti on nopeampi ja käytännössä helpompikin asentaa kuin joku turha autoinstalleri...

Autoinstallereissa ei edes tiedä, mitä se asentaa ja mihinkin. Zip-paketeista taas tietää, mitä menee mihinkin ja ne on myös "helppo" purkaa myöhemmin.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1