FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.10.19, 10:52

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Ongelmia Aerosoftilta tilaessa
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] 3 Reply Print
Author Topic: Ongelmia Aerosoftilta tilaessa  (Read 3186 times)
heiska91
Former member
Re:Ongelmia Aerosoftilta tilaessa
« Reply #20 on: 14.03.04, 15:47 »

No onko tilillä katetta Huh
Ihan varmasti on
ToniH22
Former member
« Reply #21 on: 14.03.04, 15:48 »

Jees. Meikä on sokea. Siis tilaat Aerosoftilta otsikon mukaan Grin Elikkä oletko kokeillut tilausta SimMarketista?
heiska91
Former member
« Reply #22 on: 14.03.04, 15:50 »

Jees. Meikä on sokea. Siis tilaat Aerosoftilta otsikon mukaan Grin Elikkä oletko kokeillut tilausta SimMarketista?
Olen. Eikö oo muuta paikkaa josta sen voi ostaa?
Mä otan sitte ton Bank Transferr:in..
« Last Edit: 14.03.04, 15:51 by Jesse Heiskanen »
ToniH22
Former member
« Reply #23 on: 14.03.04, 15:58 »

Tällaiselta sen pitäisi näyttää, kun on laittanut kaikki tiedot ja sen jälkeen vaan "Confirm Order": Mutta tee mitä teet Wink

[ Attachment removed / expired ]
heiska91
Former member
« Reply #24 on: 14.03.04, 16:02 »

Kun oon maksamassa tätä tuolla Nordean Solo jutussa niin, tiedätkö mikä tuon paikan (simmarketin) tili numero on? Voitko ettii kun siinä tulee "Virheellinen tili numero" tai jotai tämmöst..
ToniH22
Former member
« Reply #25 on: 14.03.04, 16:05 »

Empä tiiä simmarketin tilinumerosta. Olen vain hoitanut ostot suoraan Visa electronilla.
heiska91
Former member
« Reply #26 on: 14.03.04, 16:07 »

Empä tiiä simmarketin tilinumerosta. Olen vain hoitanut ostot suoraan Visa electronilla.
Voitko kattoo sielt nettisivult jos löydät?
heiska91
Former member
« Reply #27 on: 14.03.04, 16:22 »

Tietääkö kukaan sitä SimMarketin tilinumeroa??
Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

« Reply #28 on: 14.03.04, 16:24 »

Kun oon maksamassa tätä tuolla Nordean Solo jutussa niin, tiedätkö mikä tuon paikan (simmarketin) tili numero on? Voitko ettii kun siinä tulee "Virheellinen tili numero" tai jotai tämmöst..

Onko Nordean Solo juttu jonkinlainen kotipankki? Oletko varma että sillä voi siirtää rahaa ulkomaille?

Noista numeroista IBAN jne. käy ilmi tilinnumerokin, se vaan ei ole tuo koko numerosarja. Lienee parasta käydä huomenna ihan livenä pankissa maksamassa noita tietoja apuna käyttäen.

Kannattanee varmaankin myös noissa VISA Electron tapauksissa kysyä pankista etukäteen voiko kortilla maksaa tällaisia nettitilauksia. Electron ja Credit Card eivät ole sama asia. Ihan vaan ettei joudu tuollaisen takia mihinkään ikävään tilanteeseen.
« Last Edit: 14.03.04, 16:24 by Tatu Kantomaa »

'Don't panic'
heiska91
Former member
« Reply #29 on: 14.03.04, 16:27 »

Mutta tiedätkö sitä tilinumeroa? Muuta en tarvitse enää...
Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

« Reply #30 on: 14.03.04, 16:31 »

Mutta tiedätkö sitä tilinumeroa? Muuta en tarvitse enää...

En tiedä.

'Don't panic'
heiska91
Former member
« Reply #31 on: 14.03.04, 16:33 »

Yritin vaikka mitä, mitä siellä oli eikä toiminut Angry Sad
Onko kukaan muu tilannu tuolta SimMarketista tilisiirrolla? Kertokaa se tilinuomero te jotka ootte tilannu tilisiirrolla!!
« Last Edit: 14.03.04, 16:36 by Jesse Heiskanen »
arttula
Former member
« Reply #32 on: 14.03.04, 16:35 »

Terve

Epäilen, ettei nettipankin kautta pysty maksamaan rahaa ulkomaiselle tilille. Eli paras vaan ottaa tuosta yhdestä screenistä KAIKKI pankkitiedot ylös ja mennä sen kanssa pankkineidin puheille.

Arttu
heiska91
Former member
« Reply #33 on: 14.03.04, 16:43 »

Terve

Epäilen, ettei nettipankin kautta pysty maksamaan rahaa ulkomaiselle tilille. Eli paras vaan ottaa tuosta yhdestä screenistä KAIKKI pankkitiedot ylös ja mennä sen kanssa pankkineidin puheille.

Arttu
Ei tässä muu auta kun mennä huomenna pankkiin..
Renee Jaasson

Date Registered: 04.10.03

« Reply #34 on: 14.03.04, 18:41 »

Mitä nuo BLZ, IBAN, BIC, SWIFT jutut oikei tarkottaa?

BLZ #  550 700 24
 IBAN: DE93 5507 0024 0081 3808 00
 BIC: DEUTDEDBMAI
 SWIFT: DEUTDEDBMAI

Noi on siinä tilisiirto jutus..

Nuo ovat Simmarketin pankkitilin kansainvalisiä tunnuksia. Ainakin Nordean verkkopankissa kysytään IBAN koodia kansainvälisissä pankkisiirroissa. Nordeassa taisi olla jopa vaihtoehtoina, että joko ilmoittaa IBAN tai BIC/SWIFT tunnuksen. IBAN tunnuksella rahat menevät oikean pankin oikealle tillille ja kaiken lisäksi oikeaan maahan eli tunnus on ainutlaatuinen. Lisäinfoa löytyy verkkopankin Ohjeet-kohdasta.
« Last Edit: 14.03.04, 18:45 by Renee Jaasson »
heiska91
Former member
« Reply #35 on: 14.03.04, 18:51 »

Nuo ovat Simmarketin pankkitilin kansainvalisiä tunnuksia. Ainakin Nordean verkkopankissa kysytään IBAN koodia kansainvälisissä pankkisiirroissa. Nordeassa taisi olla jopa vaihtoehtoina, että joko ilmoittaa IBAN tai BIC/SWIFT tunnuksen. IBAN tunnuksella rahat menevät oikean pankin oikealle tillille ja kaiken lisäksi oikeaan maahan eli tunnus on ainutlaatuinen. Lisäinfoa löytyy verkkopankin Ohjeet-kohdasta.
Eli voin maksaa Solon kautta tuonne SimMarkettiin?
Lasse Förström

Date Registered: 24.01.03

« Reply #36 on: 14.03.04, 18:54 »

Terve vaan.
Itse ainakin onnistuin simmarketin kautta tilaamaan fsuipc:n rekisteröinnin pankkisiirrolla, joten eiköhän sillä tuommoisenkin osto onnistune.
Jos esimerkiksi maksat Nordean Sololla, (muita pankkeja en ole kokeillut) valitse maksut valikosta "Ulkomaille". Tilinumeroksi tulee tuo simmarketin sivuilla lukeva IBAN-tilinumero DE93 5507 0024 0081 3808 00 (en ota vastuuta menikö oikein, joten tarkista sieltä itse...). Jos muut täytettävät kohdat olivat jo sinulla selvillä niin ei niistä sen enempää. Vaadittavat kentät vain täytät kunnolla simmarketin sivujen ohjeiden mukaan ja muista valita maksutavaksi EU-maksu.

Suurinpiirtein noin muistaakseni itse onnistuin. Toivottavasti lykästää.

https://secure.simmarket.com/paymentoptions.php/#Bank%20Transfers
Tuossapa vielä nuo simmarketin pankkisiirtomaksun ohjeet. Lue vaikka sanakirjan avulla läpi, niin siitä selviää kaikki kohdat tuohon maksulomakkeeseen Solossa ja muista käyttää sitä IBAN-tilinumeroa tilinumerona.

Siinäpä se noin keskivertosekavasti.

toim.huom. Olinkin taas ajatusta hitaampi ja apua olikin jo tullut.
« Last Edit: 14.03.04, 18:56 by Lasse Förström »

QDM!!! QDM!!!
heiska91
Former member
« Reply #37 on: 14.03.04, 19:02 »

Kiitos! Cheesy
Miten nopeesti sen voi sitten ladata? Ja mistä?
« Last Edit: 14.03.04, 19:04 by Jesse Heiskanen »
Lasse Förström

Date Registered: 24.01.03

« Reply #38 on: 14.03.04, 19:07 »

No ulkomaille maksaessa rahan siirtyminen kestää muutaman päivän pankkien mukaan. Muistaakseni itse tilatessa meni viikko tai hieman yli, mutta varmasti alle kaksi viikkoa (pätkii muisti jo).
Sähköpostiin tipahti rekisteröintiavain, mutta tuota varten saat varmaan postilla jonkinlaisen latauslinkin ym. keinon ladata sen koneen netin kautta.
Maksu siis onnistui jopa?

QDM!!! QDM!!!
heiska91
Former member
« Reply #39 on: 14.03.04, 19:09 »

No ulkomaille maksaessa rahan siirtyminen kestää muutaman päivän pankkien mukaan. Muistaakseni itse tilatessa meni viikko tai hieman yli, mutta varmasti alle kaksi viikkoa (pätkii muisti jo).
Sähköpostiin tipahti rekisteröintiavain, mutta tuota varten saat varmaan postilla jonkinlaisen latauslinkin ym. keinon ladata sen koneen netin kautta.
Maksu siis onnistui jopa?
Kyllä se minun mielestä.. Pitikö viestiksi laittaa se numero joka annetaan sen oston yhteydessä eli Your Order #: tommonen ja se numero.. Sehän piti laittaa?
Pages: 1 [2] 3 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1