Uutta 17" monitoria hankkimassa

(1/2) > >>

teemuv:
Hei vaan!

Nyt tilanne näyttää siltä, että nykyinen 17" näyttö alkaa vedellä viimeisiään. Vika ilmenee siten, että tummien kuvien värinerottelukyky on heikentynyt eli tummia kuvia on huono katsoa kun ne ovat niin synkkiä.
Tila rajoittaa tässä Lundia ATK-tasossa siten ettei leveydeltään yli 43 cm näyttöä saa tähän sijoitettua eli se valitettavasti aiheuttaa sen, että tähän ei saa yli 17" näyttöä sijoitettua ellei markkinoilla ole todella kapeat reunat omaavaa 19" näyttöä?

Nyt tarvitaan vinkkejä. Suositelkaa HYVÄÄ 17" näyttöä. Käyttöresoluutio on 1024*768 ja virkistaajuuden tulisi olla kohtuullinen. 85 MHz on ehdoton minimi!
Ja jos joku tietää kapean ja muutenkin pienikokoisen 19" näytön niin kertokaa ihmeessä.

Esa:
Haluat siis edelleen kuvaputken kumminkin? No Viewsonic P75f+ voisi olla noihin vaatimuksiin sopiva, hintaluokka 250e

http://www.viewsonic.com/products/crt_p75fplus.htm

Kalliimpiakin löytyy sitten, vaikkapa Eizolta

teemuv:
TFT-näyttöä en tähän simukäyttöön ole hankkimassa vielä, CRT-mielessä. Eizot ovat tosiaan arvokkaita, mutta ei ehkä anna minulle suurtakaan lisäarvoa.
Tuossa Viewsonicissa on 1024*768 resolla virkistystaajuss jo 118 Hz, aika passeli jo.

hannes:
Quote from: Teemu Vappula on 15.03.04, 08:09

TFT-näyttöä en tähän simukäyttöön ole hankkimassa vielä, CRT-mielessä. Eizot ovat tosiaan arvokkaita, mutta ei ehkä anna minulle suurtakaan lisäarvoa.
Tuossa Viewsonicissa on 1024*768 resolla virkistystaajuss jo 118 Hz, aika passeli jo.

Mikäs TFT-näytöissä on vikana, itse suosittelisin ehdottomasti simuiluun...

ToniH22:
Ostat parit plasma näytöt No eih...ostat vaikka 19", kun eivät nekään nykyään paljoa maksa.

Navigation

Up one level

Next page