Museo & muistomerkki Fougat Suomessa

<< < (2/7) > >>

laukkanenmarko:
Kuopiossa on kaksi Fougaa, toinen lentokunnossa ja toista laittavat lentokuntoon kesäksi..

OldCrow:
Marko,

Onko Kuopion Fougien numeroista tietoa....?

T: JJ

irakviper:

Jukan sivulta: "For some reason all other sources says always that FAF lost 21 Fougas in flying accidents...? According this book there were only 19 losses"

Pienenä arvauksena, johtuisikohan numeroista FM-19 ja 20, joita ei ole koskaan ollutkaan?

jlahtonen:

Yksi näkyi televiissiossa muuttuneen kännykänkuoriksi. Taas yksi hyvä syy olla ostamatta Nokiaa...

Riipivää tuskaa oli moista katsella.

Kyllä minä ymmärrän sen, että joitakin koneyksilöitä säilytetään museoituna tuleville sukupolville, mutta ei kai niitä kaikkia tarvitse säästää.  Mitä ihmeellistä niissä sitten olisi, jos niitä tulisi vastaan joka marketin pihalla.

Tuollaisessa koneessa on kuitenkin aika paljon sellaista, mikä voidaan kierrättää ja käyttää uudestaan. Näin saadaan vähän säästettyä rakkaan pallomme väheneviä luonnonvaroja.

Mitä jos kaikki autofriikit vaatisivat, että vanhoja autoja ei saa romutta ja kierrättää?

Kenen kustannuksella ne kaikki koneet pitäisi muuten säästää? Ei ainakaan minun verorahoillani.

Oletko muuten varma, että missään muissa kuin Nokian valmistamissa kännyköissä ei ole lentokoneista kierrättämällä saatua alumiinia.

-Juha, joka taitaa tästä syöksähtää flamepoteroon suojaan loppupäiväksi

mmniemi:

Kyllä minä ymmärrän sen, että joitakin koneyksilöitä säilytetään museoituna tuleville sukupolville, mutta ei kai niitä kaikkia tarvitse säästää.  Mitä ihmeellistä niissä sitten olisi, jos niitä tulisi vastaan joka marketin pihalla.

Käykö, että tämä keskustelu jatkuu sitten täällä:

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=17;action=display;threadid=20267

Navigation

Up one level

Next page

Previous page