FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
06.04.20, 04:46

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Videon asentaminen
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Videon asentaminen  (Read 1342 times)
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

Videon asentaminen
« on: 22.03.04, 18:36 »

Minne imuroitu esim.lento video pitää sijoittaa?Ja mitä sille pitää tehdä tai miten sen voi kattoo. HuhÄrsyttävä kyselijä mut haluun tietää Grin
seaandtr
Former member

Email
Re:Videon asentaminen
« Reply #1 on: 22.03.04, 18:42 »

Minne imuroitu esim.lento video pitää sijoittaa?Ja mitä sille pitää tehdä tai miten sen voi kattoo. HuhÄrsyttävä kyselijä mut haluun tietää Grin

Teet sinne uuden kansion jonnekin ja nimeät sen eesmees Aleksin Flight Videos.  Tunget sinne ne kamat ja rupeat kaksoisnapauttelemaan niin avautuu.

ps.  kun sulla on windows olettaakseni käyttiksenä, niin se käyttää oletuksena Win Media Player:a millä se rupeaa työntämään kuvaa.  Wink
« Last Edit: 22.03.04, 18:44 by Pekka Vitikainen »
Aleksi Palojärvi

« Reply #2 on: 22.03.04, 19:28 »

No tere se on taas tää ärsyttävä kyselijä :DNyt tuli sellane ongelma et lentokoneet jotka mä oon asentanu ei enää ole siel itte simus.Kaikki teen mielestäni oikeella lailla mut sinne ei enää tuu niitä lentokoneita.Voiskohan johtua siitä,et niitä on jo liikaa siel aircraft kansiossa Grin
seaandtr
Former member

Email
« Reply #3 on: 22.03.04, 19:30 »

No tere se on taas tää ärsyttävä kyselijä :DNyt tuli sellane ongelma et lentokoneet jotka mä oon asentanu ei enää ole siel itte simus.Kaikki teen mielestäni oikeella lailla mut sinne ei enää tuu niitä lentokoneita.Voiskohan johtua siitä,et niitä on jo liikaa siel aircraft kansiossa Grin

Ei, en usko.  Kyllä siinä nyt joku pahemman laatuinen moka on päässyt käymään.  Ne koneet siis olivat aiemmin siellä ?
Aleksi Palojärvi

« Reply #4 on: 22.03.04, 19:44 »

Ei, en usko.  Kyllä siinä nyt joku pahemman laatuinen moka on päässyt käymään.  Ne koneet siis olivat aiemmin siellä ?

Eikäku,siis ne koneet jotka asensin sillonkun se koko keksintö toimi,ovat siellä.Mutta ne totka olen lähiaikoina yrittänyt impata nii ei oo siellä simun valikossa.
teemuv
Former member
« Reply #5 on: 22.03.04, 19:49 »

Moi!

En osaa auttaa Aleksi varsinaisen ongelmasi kanssa, mutta voisitko kiinnittää jatkossa huomiota viestiesi kirjoitusasuun. Puhekielen käyttö kirjoitettuna on varsin epäkohteliasta muita käyttäjiä kohtaan ja lisäksi työlästä lukea, kirjoitetaan ennemmin suomea niin kuin se kuuluukin kirjoittaa, näin saat viestisi varmasti paljon paremmin perille.

Eikäku,siis ne koneet jotka asensin sillonkun se koko keksintö toimi,ovat siellä.Mutta ne totka olen lähiaikoina yrittänyt impata nii ei oo siellä simun valikossa.
mkallas
Former member
« Reply #6 on: 23.03.04, 07:22 »

Lähdetään varmisteluista liikkeelle: Oletko saanut yhtään uutta konetta itse asennettua vai toimiiko ainoastaan pelin mukana tulleet koneet?  Olethan lukenut readme-tiedostot ja toiminut niiden ohjeiden mukaan?

Liikkeelle voisi päästä myös siten, että kerrot minkä koneen olet yrittänyt asentaa...  Ongelmat on yleensä selvinneet, kun on riittävästi pengottu.

MikkO
Aleksi Palojärvi

« Reply #7 on: 23.03.04, 07:35 »

Lähdetään varmisteluista liikkeelle: Oletko saanut yhtään uutta konetta itse asennettua vai toimiiko ainoastaan pelin mukana tulleet koneet?  Olethan lukenut readme-tiedostot ja toiminut niiden ohjeiden mukaan?

Liikkeelle voisi päästä myös siten, että kerrot minkä koneen olet yrittänyt asentaa...  Ongelmat on yleensä selvinneet, kun on riittävästi pengottu.

MikkO

Terve.
Olen saanut jäämään simuuni,ne koneet jotka imuroin tässä vähän aikaa sitten.Mutta ne koneet jotka olen yrittänyt asentaa vasta,eivät mene simuni valikkoon.Olen asentanut ne niin,että aircraft kansiossa
kaikki lentokoneet on yhtenä kansiona.Sen sisällä olevat hilut on yhdessä ja samassa kansiossa.Yritetään löytää tähänkin juttuun ratkaisu. Wink
« Last Edit: 23.03.04, 07:36 by Aleksi Palojärvi »
Aleksi Palojärvi

« Reply #8 on: 23.03.04, 08:01 »

Teet sinne uuden kansion jonnekin ja nimeät sen eesmees Aleksin Flight Videos.  Tunget sinne ne kamat ja rupeat kaksoisnapauttelemaan niin avautuu.

ps.  kun sulla on windows olettaakseni käyttiksenä, niin se käyttää oletuksena Win Media Player:a millä se rupeaa työntämään kuvaa.  Wink

Anteeksi vielä,mutta se ei näytä kuvaa vaan pelkkiä ääniä.Minulla on se win media player.Kuvaa se ei anna vaikka kuinka yrittää.Mistäköhän sen voisi saada kuntoon Tongue
seaandtr
Former member

Email
« Reply #9 on: 23.03.04, 08:10 »

Anteeksi vielä,mutta se ei näytä kuvaa vaan pelkkiä ääniä.Minulla on se win media player.Kuvaa se ei anna vaikka kuinka yrittää.Mistäköhän sen voisi saada kuntoon Tongue

No, ekana tulee mieleen että sinulla on käyttiksen mukana tullut vanha versio.  Päivitä se.  Siitä Käynnistä ja Windows update kohdasta, se tutkii koneesi ja ehdottelee kaikennäköstä.  Ne tärkeät päivitykset kannataa ottaa ilman muuta ja tässä tapauksessa myös w. media playrin päivitykset.

Mikäli automatiikka ei toimi Käynnistä valikosta niin tällä http://www.microsoft.com/downloads/updateservices.aspx?displaylang=fi

[ Attachment removed / expired ]
« Last Edit: 23.03.04, 08:12 by Pekka Vitikainen »
Esa
Former member
« Reply #10 on: 23.03.04, 08:14 »

Puuttuu kuvalle koodekki. Jos ei media player itse löydä sopivaa, niin todennäköisin on DivX, jonka saa osoitteesta http://www.divx.com
seaandtr
Former member

Email
« Reply #11 on: 23.03.04, 08:16 »

Puuttuu kuvalle koodekki. Jos ei media player itse löydä sopivaa, niin todennäköisin on DivX, jonka saa osoitteesta http://www.divx.com

Äsh, no niin tietysti.  Unohdin tuon kokonaan.  Silti nuo Win Updaten tärkeät päivitykset kannataa käydaä imuroimassa.  Wink
Aleksi Palojärvi

« Reply #12 on: 23.03.04, 08:18 »

No, ekana tulee mieleen että sinulla on käyttiksen mukana tullut vanha versio.  Päivitä se.  Siitä Käynnistä ja Windows update kohdasta, se tutkii koneesi ja ehdottelee kaikennäköstä.  Ne tärkeät päivitykset kannataa ottaa ilman muuta ja tässä tapauksessa myös w. media playrin päivitykset.

Mikäli automatiikka ei toimi Käynnistä valikosta niin tällä http://www.microsoft.com/downloads/updateservices.aspx?displaylang=fi

[ Attachment removed / expired ]

Minulla kyllä toimii tuo video homma.En tarvii päivityksiä,vaikka eipä silti kiitos kuitenkin.Se antaa äänet,mutta kuvaa se ei anna.Ja kun painan sieltä valikosta all videos,nii se lopettaa sen äänien antamisenkin.
« Last Edit: 23.03.04, 08:28 by Aleksi Palojärvi »
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

« Reply #13 on: 23.03.04, 10:25 »

Terve.
Olen saanut jäämään simuuni,ne koneet jotka imuroin tässä vähän aikaa sitten.Mutta ne koneet jotka olen yrittänyt asentaa vasta,eivät mene simuni valikkoon.Olen asentanut ne niin,että aircraft kansiossa
kaikki lentokoneet on yhtenä kansiona.Sen sisällä olevat hilut on yhdessä ja samassa kansiossa.Yritetään löytää tähänkin juttuun ratkaisu. Wink

Kyllä kaikki koneet pitää olla aircraft kansiossa mutta eivät ne sen sisällä enään voi olla samassa kansiossa koska jos kopioit koko aika lisää koneiden tiedostoja sinne niin ne kopioituvat toistensa päälle varsinkin aircraft.cfg.Ja jos ne ovat näin
aircraft->ladatutkoneet->md11 ja md11 kansion sisältä löytyy kyseisen koneen tiedostot niin simu ei löydä niitä.Latasithan videoita varten sen DivX codecin
Aleksi Palojärvi

« Reply #14 on: 23.03.04, 11:55 »

En nyt ihan tarkalleen ymmärtänyt,mutta ne koneet ovat näin:FS9/aircraft ja jokaiselle koneelle on oma kansio.Yhdessä kansiossa on siis kaikki paneelit sceneryt sun muut.

PS.Mihin se DivX pitää asentaa.
Aleksi Palojärvi

« Reply #15 on: 23.03.04, 12:14 »

Joo-o.Kitti tiedoista jälleen kerran.Sain sen video ongelman korjattua,tietysti teidän avustuksella.
Johannes Kaikkonen

Date Registered: 08.03.03

« Reply #16 on: 23.03.04, 13:09 »

En nyt ihan tarkalleen ymmärtänyt,mutta ne koneet ovat näin:FS9/aircraft ja jokaiselle koneelle on oma kansio.Yhdessä kansiossa on siis kaikki paneelit sceneryt sun muut.

Minä olen asentanut koneet tällaisiin kansioihin (tämä on siis esimerkki Aleksille):

Tuossa on jokaisella koneella oma kansio. Saman koneen eri maalaukset ovat yhden koneen kansiossa, esim. Blue1:n paintti on "Bae 146-200"-kansiossa, vaikkei se kuvasta näykään.

Maisemat suosittelisin asentamaan esim. FS:n omaan Scenery-kansioon, tai sitten "Addon Scenery"-kansioon. Minusta se on tarkoituksenmukaisempaa, kuin jos maisemat ovat Aircraft-kansiossa.

Aleksi Palojärvi

« Reply #17 on: 23.03.04, 13:39 »

Heippa.

Mä sain sen lentsikka jutunkin toimimaan Grin Cheesy Smiley ;)JES!!Nyt toimii kaikki mitkä tähän asti on tuttua.Noita maisema sceneryitähän mulla on vaikka millä mitalla.Ja ne toimii.Kiitti tiedoista ja linkeistä. Smiley
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1