Ultimate Traffic eller My Traffic

(1/2) > >>

chrille25:
Vad rekommenderar ni för add-on för AI trafik? Ultimate Traffic eller My Traffic?

Apolonas:
Jag hade My traffic men tyckte inte så mycket om den så köpte jag Ultimate traffic. Den är bättre och de har samma modeler som projectai, frame friendly   det finns också tidstabeler och massa med saker i ultimate traffic. Jag rekommenderar stark den.

chrille25:
Tack för ditt svar! Nu är det bara att investera. Finns det någon svensk site att köpa från eller är det Flight1.com som gäller eller?

Nicke1123:
Quote from: Apolonas Ermis on 23.03.04, 05:44

Jag hade My traffic men tyckte inte så mycket om den så köpte jag Ultimate traffic. Den är bättre och de har samma modeler som projectai, frame friendly   det finns också tidstabeler och massa med saker i ultimate traffic. Jag rekommenderar stark den.

Kan bara instämma till 110%
Själv har jag också My Traffic och Ultimate Traffic om man säger så här den dagen jag skaffade UT så har MT legat på hyllan  

M.V.H Nicke!

Edwards:
Quote from: Christer Dahlberg on 23.03.04, 06:07

Tack för ditt svar! Nu är det bara att investera. Finns det någon svensk site att köpa från eller är det Flight1.com som gäller eller?

Skulle också vilja veta. Har kikat på de flesta svenska spelsajter men inte lyckats hitta UT. Såg däremot FS Traffic 2004 på Webhallen. Något att ha?

Navigation

Up one level

Next page