var kan jag hitta Arlanda
Tomas:
Postade en sån här fråga igår..men verkar ha försvunnit
Men jag letar efter Arlanda eller och Landvetter till 2004, jag har bara hittat såna i köp paket, nån som vet var man kan ladda ner dessa scenarium?
Johan:
Tror det finns en freewareversion till FS2004 tror den heter Project ESSA Open Ground...tog mig nämligen en snabbtitt i filbiblioteket, men det står att den är för FS2002 men du kan ju alltid testa. Gällande Landvetter tror jag att jag har hört att Swedflight freewareversion för FS2000 fungerar finfint i FS2004, återigen testa och se om det fungerar. Annars skulle du nog inte ångra ett inköp av Swedflight PRO Pack 1.
Tomas:
jag laddade ner köpenhamns flygplats för 2004..men den funkade inget vidare, eftersom jag har UT installerad med...planed taxade genom byggnader. Och inte hittade jag nån fil som fixade de heller, jag laddade ner programet för att kunna göra egna såna..men..hehe..var lite utanför min kunskap.
Johan:
Glöm inte av dessa två saker: byt namn från AF2_EKCH.bgl till F1UT_EKCH.bgl och lägg filen i addon scenery\scenery. Då bör det fungera.
Tomas:
tack för tipset. jag provade..de kör lite bättre nu. Men inte perfekt, förmodligen är inte den filen till den flygplatsen jag fick tag i. Men de går bättre i all fall. Den filen som följer med kastrups här..är ju en textfil..vad gör jag med den? provade att bara döpa om den från txt till bgl.....då vägrade spelet att starta..så jag gissar att man inte gör så
Navigation