Jännevirran silta

(1/2) > >>

Ramos:
Asensin fs2004:n ja siihen JVarje EFKU paketin, Kuopion kentän, kuitenkin puuttumaan jäi juuri ennen rway 33:lle tullessa paikalla oleva Jännevirran silta, Joensuun tie katkee siltä kohden.....

missä tein virheen, kuinka korjaan, mistä löydän tai voisko joku lähettää mulle  EFKU_AF2.BGL tiedoston, joka tiettävästi sisältää korjauksen asiaan.

t. -- Ramos

laukkanenmarko:
Toi EFKU_AF2.bgl ei kyllä sisällä korjausta, vaan tuo määrittää ainoastaan koneiden parkkipaikat.. Onkos sulla Finnterrain ja Finnclass asennettuna?

Ramos:
ei ole, en tiedä noista mistä ne saa? Mulla on ainoastaan sieltä sivulta se Kuopio lentoasema EFKU11.zip, sen kun asensin, niin silta katosi .....
miten sais täydellisen paketin Kuopion kentästä....?

t.  Rami

tigert:
Quote from: Raimo Johannes Korhonen on 10.04.04, 07:34

ei ole, en tiedä noista mistä ne saa? Mulla on ainoastaan sieltä sivulta se Kuopio lentoasema EFKU11.zip, sen kun asensin, niin silta katosi .....
miten sais täydellisen paketin Kuopion kentästä....?

t.  Rami

Tuolta FSNordicin file librarystä löytyy molemmat, FinnTerrain ja Finnclass. Kannattaa myös asentaa FinnMast joka pistää paikalleen kaikki gsm-mastoja isommat mastot koko maahan.

//Tuomas

Ramos:
Kiitokset tiedoista, kokeilen asennella niitä, onnistuin aikoinaan fs98 versiolla, mutta olen jäänyt hieman jälkeen.
Toivottavasti EFHK kohdalla ei ole samoja vaikeuksia......, haluaisin myös lentää HAMBURIIN  ja Köpikseen, mutta en tiedä mistä löydän niihin kartat ja kaiken tarvittavan radio nav jutut.......
paljon olis kysyttävää, mutta yritän opetella hiljalleen!

t. Rami K.

Navigation

Up one level

Next page