Lång flighter?

(1/6) > >>

Flygtekniker:
Måste bara fråga en sak? Jag har aldrig haft tålamod för 5-6 h flighter. Jag brukar mer flyga max 2-3... Under dom längsta flighterna offline(o lite online) va gör folk egentligen? Okej Online kan jag förstå att man måste hålla på på TMA, CTR ATC:n men ändå?  O just det HV71 tog sm-guld   (kommer leva länge på det)

Mvh Johan

AnteK:
hehe bra fråga.... en gång när jag flög Kastrup - Bangkok så satte jag mig å kolla på tv samt film  

fredrikosterlund:
Jag har personligen aldrig förstått varför vissa människor plågar sig själva genom trettontimmarflygningar till Asien, men vi gillar ju alla olika saker.

Jag själv flyger mest inrikes i Sverige, Norge och Danmark, och så gör jag ibland flygningar mellan dessa länder.

Nexus82:
Jag brukar stänga ner flightsim (så det körs i bakgrunden) och kolla på en film eller glo på TV, händer väl också att man spelar löjliga flashspel på nätet också  

Sjybe:
längsta flygningen för mig har varit ca 3 timmar, orkar aldrig sitta längra än så. Förövrigt brukar jag alltid läsa kalle anka då jag kommit upp till cruise altitud och autopiloten är påslagen.

Navigation

Up one level

Next page