OH-LCH ulos vasta ensi lauantaina?

(1/3) > >>

hurrikane2:
Toisessa threadissa luki, että DC-3:sta tehdään muistohyppy tulevan lauantain aikana (17.4) kello 11:00.

Tietääkö joku, onkohan tämä ensimmäinen kerta, jolloin kolmonen otetaan ulos konehallista, vai tullaanko lentämään sillä jo ennen lauantaita? Mika, Harri, Timo ja muut?

Allu:
Quote from: Sebastian Rönnlund on 13.04.04, 19:00

Toisessa threadissa luki, että DC-3:sta tehdään muistohyppy tulevan lauantain aikana (17.4) kello 11:00.

Tietääkö joku, onkohan tämä ensimmäinen kerta, jolloin kolmonen otetaan ulos konehallista, vai tullaanko lentämään sillä jo ennen lauantaita? Mika, Harri, Timo ja muut?

Tarkoittanet tänä vuonna? Itse asiassa kone taisi pari-kolme viikkoa sitten käydä tuulettautumassa, eli rullaili hiukan edes taas.

Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät perjantai-iltapäivästä alkaen kone varmaan vetelee läpäreitä ahkerasti kun pilotit hoitelevat tarkkarit jne kondikseen luulen/arvaan mä. Pitänee aloittaa talviloma puoli päivää etuajassa ja ottaa samalla kesälintta liikenteeseen.

Janne

chevy55:
Onko kolmonen lähtenyt jo etelään? Bongasin sen nimittäin 11.45 Vesilahdella, hieman Pirkkalan eteläpuolella tuskailemassa vastatuuleen kohti etelää. Kiinnitin huomoita kun se paineli aika matalalla, pudotti moottorin kierroksia tosi alas ja sitten kaasut täysille ja alettiin hitaasti keräämään korkeutta uudestaan. Herpaantuiko pilotilla hetkeksi korkeusmittarin tarkkailu?

Ei kai noita isoja mäntämoottoritwinejä kovin montaa suomessa lennä joten en usko erehtyneeni koneesta.

Mielenkiintoista sinänsä, olen sattunut bongaamaan tuon koneen nyt kolmena vuotena peräkkäin keväisin ja syksyisin kun se on siirretty joko talviunille tai sitten kevätlaitumille. Hyvä säkä  

-Mika-

hurrikane2:
Mitämitä? Ehkä oli joku naapurimaan kolmonen? Joka vuosi OH-LCH on lentänyt monta kierrosta ympäri Vaasan seutua juuri ennen lähtöä Helsinkiin, ja olisin takuuvarmalla huomannut sen.

hurrikane2:
Kaikki vaasalaiset EFVA:lle lauantaina ennen kello 11 aamupäivällä, okei (?)  

Navigation

Up one level

Next page