"Lentämään" oikealla B737 simulla
jr:
Mutta kyllä tolla hinnalla lentäis mun mielestä vähän pidempäänkin, 139£ eli 205 euroa on aika paljon 20 minuutista simulaattorissa, no jos itseltä tarpeeksi ylimääräistä rahaa löytyisi niin kyllähän sitä voisi kokeilla
Ilkka:
Tsekkasitteko erikoistarjoukset-osaston,
huomenna klo 10 paikallista aikaa solo eli 1 h simussa hinta 209£
että siitä vaan äkkiä Lontoon sumuun
tigert:
No 737:n käyttökulut on googlen mukaan rapiat 2500 euroa tunnilta (?) joten tuohan on ihan edullista
//Tuomas
tallskog:
Kallista tai ei, lienee suhteellinen asia. Laittaa sitä ihmiset suurempiakin summia vielä hullumpiin asioihin Voisinpa melkein lyödä vetoa, että jos Suomesta löytyisi vastaavanlainen firma, joka tarjoaisi vastaavanlaisia palveluja vastaavanlaisilla hinnoilla, niin aika moni teistäkin menisi sinne simona lentelemään... minä ainakin
tigert:
Kallista tai ei, lienee suhteellinen asia. Laittaa sitä ihmiset suurempiakin summia vielä hullumpiin asioihin Voisinpa melkein lyödä vetoa, että jos Suomesta löytyisi vastaavanlainen firma, joka tarjoaisi vastaavanlaisia palveluja vastaavanlaisilla hinnoilla, niin aika moni teistäkin menisi sinne simona lentelemään... minä ainakin
Juu, tosin emmä tiedä. Mielummin kyllä käytän esim.105 euroa tunnilta Piper Archerissa "IRL". Tuollaiset simut on kivoja kokeilla jos mahdollisuus tulee, mutta mua ei noi avioniikkakilkkeet kiinnosta niin paljon että moisella lentäisin mielummin kuin oikealla pienkoneella. Kokeilisin toki.
//Tuomas
Navigation