Kotiohjaamopäivä Malmilla 8.5.
tikopone:
Jos olen Suomessa (todennäköistä) ja Hesassa (??) niin tuollahan voisi tulla piipahtamaan!
Onko kellonaikoja tiedossa?
tigert:
Homman idea on lähinnä se että saadaan porukka näkemään toisensa naamatusten. Voidaan ihmetellä tuota MIKin simua ja jutella - siihen se homma menisi kuitenkin vaikka kuin hienoa ohjelmaa järjestäisi Katsotaan saako tässä jotain sumplittua, mutta tosiaan tuo sosiaalinen touhu olisi pääasia.
Köykän Mikolla ainakin oli läppäri jossa fsbus oli, mulla kanssa tulee thinkpad mutta en ole varma miten ehdin säätämään siihen fs:ää, kun tulen työmatkalta 7. päivä
Timo, millainen aikataulu sulla käy? Varmaan kun Oulusta asti porukkaa tulee, keksitään siinä tekemistä + sapuskaa + illan istuntaa miten eri tahoille käy, mutta kerro miten sun aikataulut on ja sovitaan. Itse yritän varata koko päivän.
heiska91:
Kyllähän sitä vois harkita että tuleeko vai ei...
AkiKettu:
Minäkin voisin tulla mikäli on varaa junalippuihin.
Tietty jos olisi tosimies ja polkisi Malmille HUH
tikopone:
Quote from: Tuomas Kuosmanen on 17.04.04, 14:54
Timo, millainen aikataulu sulla käy? Varmaan kun Oulusta asti porukkaa tulee, keksitään siinä tekemistä + sapuskaa + illan istuntaa miten eri tahoille käy, mutta kerro miten sun aikataulut on ja sovitaan. Itse yritän varata koko päivän.
Näillä näkymin tulen suomeen vapuksi (meillä on viikon lakisääteinen loma). Tulen todennäköisesti viettämään viikon 19 lopun oulun tienoilla ja viikon 20 hesan suunnalla. Tarkoitus olisi jossakin vaiheessa sunnuntaina 8.5 ajella hesaan.
Tai sitten kaikki menee sopivasti munilleen ja olen hesassa viikon 18 ja lentelen takaisin kotiin sunnuntaina 8.5.
No homma todennäköisesti vahvistuu ensi viikolla!
Navigation