Kotiohjaamopäivän ilmoittautumisPOLL

<< < (4/4)

odo:
Varmaankin tulossa, ei ihan varmaa vielä. Jos pääsen niin tarvetta olis kyydille joko EFHK:lta, Hesan keskustasta tai Malmin asemalta, mistä ikinä joku joka voi kuskata saa parhaiten napattua...

odo:
No nyt on lentoliputkin, klo 0845 lauantaina oisin EFHK:lla, että jos joku on vähän aikasemmin Vantaan suunnalta menossa sinne niin jos voisi koukata EFHK:n kautta niin ois kiva. Tai sitten voin kyllä keskustaankin mennä ja jos joku sieltä sitten noukkii...

Marski:
Quote from: Olli Vainio on 02.05.04, 14:51

No nyt on lentoliputkin, klo 0845 lauantaina oisin EFHK:lla, että jos joku on vähän aikasemmin Vantaan suunnalta menossa sinne niin jos voisi koukata EFHK:n kautta niin ois kiva. Tai sitten voin kyllä keskustaankin mennä ja jos joku sieltä sitten noukkii...

Keskustasta pääsee myös bussilla malmille, itse olen menossa myös keskustasta bussilla.

hyvää syntymäpäivää muuten  

Lonkka:
Moi!

Järjestin nyt väkisin aikaa itselleni jotta pääsen paikalle!Itse ajelen KehäI:stä paikalle reittiä Konala-Malmi(no kinnerissä on vakiona kääntyvät pyörät eli voi sitä hieman koukkiakin ) jos siitä on jollekkin hyötyä(3 seattia vapaana.)

T:Harri

Privaa tulemaan tai mailatkaa jos voin olla avuksi!Voihan sitä KehäIII:kin ajella EFHK:n ohi!

Navigation

Up one level

Previous page