Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
B777:
Hei!
Tietäsikö joku kyseisen kakkulan hintaa jenkkilässä? Olisi tarkoitus tollanen tuoda kesällä
sieltä, ja arveluttaa kyseisen putken hinta kaupasta ostettuna (sis. alv tms). Nettikaupoissa hinta näyttää olevan 1300$-1400$ kieppeillä. Onko mielipiteitä kyseisestä lasista?
Ystävällisin Terveisin,
~Mikko
odo:
Onko olemassa huonoa L-tason lasia? Sen verran vain sanon ainakin yleisestä käsityksestä sen laadun suhteen...
Ja sitten, varmaan näistä kannattaa ainakin katsella...
http://www.bhphotovideo.com/
http://www.calumetphoto.com/
Tuossa pari paikkaa mistä voisi saada jotain käsitystä hinnoista...
En sitten tiedä että onko takuu täällä Suomessa voimassa, käsittääkseni Canonilla on maanosakohtainen takuu. Ainakin rungoissa on. L-tason lasi voi olla oma juttunsa.
tigert:
Mihin päin olet menossa? New Yorkissa on nimenomaan tuo B&H, jossa kannattaa ehdottomasti käydä, siellä on *kivoja leluja* kuolattavana ja itse kauppa on yksi kokemus sinänsä.
Kokoa meinaan löytyy:
Samoin kilkkeitä
Calumet on taas firma jolla noita kauppoja on useammassakin kaupungissa, webistä löytyy paikkakunnat, ja toisaalta, ainahan sen voi tilata fedexinä sinne missä päin asustelee sen reissun ajan. Noilla molemmilla on myös nettikauppa ja varmaan iso osa kaupasta käy nykyään netin kautta. Kaverit luultavasti vastailevat sähköpostiin jos kysyttävää on, ja nuo molemmat liikkeet ovat erinomaisen asiantuntevia. Itse hankin oman kamerani Calumet:ista Bostonista (Cambridge).
//Tuomas
B777:
Joo, Nykistä olisi tarkoitus tuoda. Thnx to Tuomas tosta kartasta/liikeiden nimistä.
Pitääpi vielä katsella!
~Mikko
tigert:
Quote from: Mikko Pietarinen on 25.04.04, 09:05
Joo, Nykistä olisi tarkoitus tuoda. Thnx to Tuomas tosta kartasta/liikeiden nimistä.
Pitääpi vielä katsella!
~Mikko
Joo ja aika monesta foorumista ym olen lukenut että New Yorkissa jos kameraa hankkii, kannattaa tosiaan mennä joko B&H:lle (siis se bhphotovideo.com) tai sitten oli joku tunnettu nettikauppa mitä ne suosittelivat mutta en nyt muista mikä. Calumet oli ainakin bostonissa tosi asiantunteva ja semmoinen hyvä paikka missä myyjäkin innostui linssien ihmettelystä jne.. Ei semmosta purkka huulessa "en mä näistä mitään tiedä mutta toi kallis on varmaan hyvä" -gigantti/mustapörssimeininkiä
//Tuomas
Navigation