FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.12.17, 18:35

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Simu: Levitoivat lentokoneet jenkkilän malliin. Lentäjät pilvessä ?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Simu: Levitoivat lentokoneet jenkkilän malliin. Lentäjät pilvessä ?  (Read 454 times)
Jani Salo
Offline Offline

Posts: 9814
Date Registered: 05.07.01

Simu: Levitoivat lentokoneet jenkkilän malliin. Lentäjät pilvessä ?
« on: 12.05.04, 18:39 »

Nyt se on sitten ihan varma että Amerikkalaiset käyttävät pilveä lentäessään Grin Tongue niin ja maassa ollessaan  Roll Eyes

Tämä esimerkki on Philadelphiasta KPHL.
[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

On pojjaat kirjaimellisesti pilvessä vai mitä ?

Jani
« Last Edit: 12.05.04, 18:40 by Jani Salo »

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
ToniH22
Former member
Re:Simu: Levitoivat lentokoneet jenkkilän malliin. Lentäjät pilvessä ?
« Reply #1 on: 12.05.04, 19:02 »

No on kyllä Grin Nuo ovat sitä uutta tekniikka "mihin niitä kiitoratoja tarvitaan, kun pääsee pilviin ilman niitäkin". Mutta minkäs tekele tuo KPHL on. Ei näytä ainakaan defaultilta.
Jani Salo
Offline Offline

Posts: 9814
Date Registered: 05.07.01

Re:Simu: Levitoivat lentokoneet jenkkilän malliin. Lentäjät pilvessä ?
« Reply #2 on: 12.05.04, 20:51 »

Simflyers World Airports paketista on tuo KPHL. Olen yrittänyt tuota AFCAD:a korjata kun se näyttää aiheuttavan tuo levitoimisen.

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1