FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.10.18, 00:39

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  AI parkkeeraus
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: AI parkkeeraus  (Read 562 times)
JuhaL
Former member
AI parkkeeraus
« on: 16.05.04, 05:14 »

Minne koneet parkkeeraavat, jos kentällä ei ole merkitty yhtiölle paikkoja, mutta Aircraft.cfg:ssä yhtiön koneelle on merkitty parkkikoodi? Toivottavasti löytävät jonnekkin vapaaseen ruutuun?
Oranki
Former member
AI parkkeeraus
« Reply #1 on: 16.05.04, 06:04 »

Silloin koneet valitsevat satunnaisesti paikan. Mutta jos sekä kentällä ja Aircraft.cfg:ssä on tuo koodi nimetty, kone pyrkii parkkeeraamaan siihen jos se on vapaa  Wink
apsk
Former member
Re:AI parkkeeraus
« Reply #2 on: 16.05.04, 07:11 »

Mulla on tohon samaan aiheeseen liittyvä ongelma. Kun latasin British Airways Ai liikenteen tai sen, asensin ja laitoin efhk:n kentälle sille paikkoja mutta sen koneita ei näy siellä... Jos joku tietää mikä on ongelmana niin voisiko kertoa mistä se kenkä puristaa
Ilkka Portti
Body Monkey
Moderator

Date Registered: 31.07.01

« Reply #3 on: 16.05.04, 08:06 »

Ja mikäli kaikki portit ja standit on täynnä, niin silloin laskeutumisen jälkeen kone vain "häviää" kentältä.

www.flyfinland.fi
Esa Lehtismäki

Date Registered: 26.09.03

« Reply #4 on: 16.05.04, 08:20 »

Jos ei ole yhtiökoodeja määritelty, koneet menevät oikean tyyppiselle paikalla (ramp, gate), jonka radius on sopiva. Samanlaiset paikat taitavat täyttyä numerojärjestyksessä.

apsk
Former member
« Reply #5 on: 16.05.04, 08:42 »

On mulla paljon tilaa siellä ja siihen lentokentän afcad tiedostoon oon laittanu paikatkin niille mutta ei ole näkynyt lufthansan eikä British airwaysin koneita eikä myöskään KLM:n koneita vaikka oon asentanutkin ne pai tiedostot Sad
Ilkka Portti
Body Monkey
Moderator

Date Registered: 31.07.01

« Reply #6 on: 16.05.04, 08:47 »

On mulla paljon tilaa siellä ja siihen lentokentän afcad tiedostoon oon laittanu paikatkin niille mutta ei ole näkynyt lufthansan eikä British airwaysin koneita eikä myöskään KLM:n koneita vaikka oon asentanutkin ne pai tiedostot Sad

Eihän niitä aina siellä näy. Wink Kokeilepa eri viikonpäivinä ja eri kellonaikoina. Kyllä pitäisi näkyä, mikäli on asennettu oikein.

www.flyfinland.fi
JuhaL
Former member
« Reply #7 on: 17.05.04, 02:56 »

Vielä aiheesta: jos parkkitilaa ei ole ja kone häviää tullessaan kentälle (tai juuttuu rullaukseen ja häviää), ja sitten sille koneelle koittaa lähdön aika kentältä, ilmestyykö sinne se kone johonkin, vai jääkö lento väliin?
Ja vielä: kun käynnistetään simu, laskeutuvatko koneet ajallaan, vai pitääkö niiden ensin lähteä edelliseltä kentältä, eli ilmestyvätkö koneet ilmatilaan kesken lennon?
Oranki
Former member
AI parkkeeraus
« Reply #8 on: 17.05.04, 05:06 »

Luullakseni lento jää väliin ja kyllä ne pitäisi ihan aikataulussa laskeutua. En ole kyllä varma !  Smiley
laukkanenmarko
Former member
« Reply #9 on: 17.05.04, 05:19 »

Onko varmasti standien radius tarpeeksi suuri?
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1