FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.12.18, 19:53

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  "Uusi" World Trade Center Avsimmistä
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: "Uusi" World Trade Center Avsimmistä  (Read 1378 times)
heiska91
Former member
"Uusi" World Trade Center Avsimmistä
« on: 18.05.04, 11:51 »

Elikkä selailin noita uusia filuja tuolla Avsimmissä ja sattui silmään tämmöinen: New World Trade Center circa 2008. Eli tuo paketti lisää uuden WTC:n joka rakennetaan tuonne NC:hen. Tässä on mitä siitä on kirjoitettu:
Adds the 1,776ft freedom tower and the new 7 WTC to Lower Manhattan. These are the actual designs that will be built or are being built. More buildings will be added as information becomes available. For FS2004, FS2002 not supported. (CJ)

Tuo löytyy hakusanalla nwtcv1_0.zip Avsim.com:sta.

Jesse
Toni Tihleman
Toni13

Date Registered: 02.06.03

Re:"Uusi" World Trade Center Avsimmistä
« Reply #1 on: 18.05.04, 12:20 »

Joopa joo, ei varmaan kaikkea tarvi tänne laittaa mitä lyödät avsimistä?  Roll Eyes
heiska91
Former member
« Reply #2 on: 18.05.04, 12:27 »

Joopa joo, ei varmaan kaikkea tarvi tänne laittaa mitä lyödät avsimistä?  Roll Eyes
Joopa joo, ei varmaan tartte valittaa ihan joka asiasta? Roll Eyes
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #3 on: 18.05.04, 12:31 »

Joopa joo, ei varmaan tartte valittaa ihan joka asiasta? Roll Eyes

Ihan oikeassa Toni mun mielestä on tuossa asiassa. Ei niitä jokaista pikkujuttua tartte tuoda esille. Kyllä muutkin noita avsimia ja flightsim.comia seuraa päivittäin ja varmaan moni on tietoinen tuostakin paketista. Näissä "julkaisutiedotteissa" voi käyttää vähän järkeä ja ajatella esimerkiksi sitä, että kuinka montaa tämän forumin lukijaa esim joku kuvitteellinen WTC oikeasti kiinnostaa ja että onko siitä aiheellista tehdä taas yhtä uutta threadia...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Tuomas Kuosmanen

Date Registered: 18.06.02

« Reply #4 on: 18.05.04, 13:03 »

Ihan oikeassa Toni mun mielestä on tuossa asiassa. Ei niitä jokaista pikkujuttua tartte tuoda esille. Kyllä muutkin noita avsimia ja flightsim.comia seuraa päivittäin ja varmaan moni on tietoinen tuostakin paketista. Näissä "julkaisutiedotteissa" voi käyttää vähän järkeä ja ajatella esimerkiksi sitä, että kuinka montaa tämän forumin lukijaa esim joku kuvitteellinen WTC oikeasti kiinnostaa ja että onko siitä aiheellista tehdä taas yhtä uutta threadia...

Toisaalta tollanen kuvitteellinen "design" mikä tuohon paikalle rakennetaan on ihan mielenkiintoinen tapa visualisoida suunnitelmia - vähän sama kuin Aeron maalausta suunnitellessa maalasivat FS:lle sen ehdotuksen jotta koneen näki "elävänä" vaikka se olikin koneen ruudulla - mutta mielenkiintoisempana kuin vain paperitulosteina..

Toni ja Jesse vois nyt lopettaa sen kinastelun ja tulla vaikka Kymiin lentonäytökseen torstaina tai tehdä jotain muuta kehittävämpää Smiley

//Tuomas

motojuzzi
Former member
« Reply #5 on: 18.05.04, 14:48 »

No jaa. Modeemikäyttäjänä yritän olla netissä niin vähän, kuin mahdollista, enkä usein jaksa/ehdi käydä muilla sivuilla, kuin täällä ja sähköpostit lukemassa. Minun mielestä tämmöset ilmotukset on ihan mukavia, tietää jos sinne avsimiin tulee jotain hakemisen arvosta. Kyllä ne aika äkkiä tippuu näkösältä pois, jollei ihmisiä kiinnosta. (Ylimääräinen serverin tilan vienti on sitten asia erikseen.)

Ja esim. minua voisi kiinnostaakin saada nuo tornit NYC:iin, jos ne on hyvin tehty, voisi etukäteen kurkkia, että miltä näyttää.

JA, vaikka tästä juuri jauhettiin: jos joku on tehnyt tyhmän/ylimääräisen threadyn, niin siitä voi ilmottaa ihan kohteliaastikin, ei kaikki välttämättä osaa arvioida sitä, mitä muut haluavat lukea, vaikka täältä muutama ajatustenlukija aina joskus tuntuukin löytyvän.  Tongue
Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

« Reply #6 on: 18.05.04, 17:01 »

Ja esim. minua voisi kiinnostaakin saada nuo tornit NYC:iin, jos ne on hyvin tehty, voisi etukäteen kurkkia, että miltä näyttää.

Minä en nyt tiedä mikä olen arvostelemaan tätä mutta minusta tuo freedom tower ei ole kyllä kovin hyvä. Vaikeahan sitä on tietysti tehdä kun sitä ei ole edes olemassa vielä mutta joku siinä kuitenkin tökkii. En ole tarkemmin tutkinut mutta minusta se näyttää jotenkin "monimutkaisemmilta" kuvissa kuin tämä FS-malli.

Hiukan harmittaa myös tekijän tietty vihjailu "ghost" -rakennuksiin ja minun NYC objects modern maiseman yhteensopivuuteen. Hän sanoo että kumpikin ei voi olla yhtäaikaa asennettuna joten pitää valita asentaako minun paketin vai hänen Freedom Towerin. Todellisuudessa minä en kyllä huomaa mitään konfliktia paitsi jos menee ajassa taaksepäin niin Freedom tower ei vissiin katoa joten vanhat WTC rakennukset ja tämä uusi torni ovat sitten päällekkäin. Jos isommista konflikteista on kyse niin olisi edes laittanut minulle  mailia sen sijaan että Readme filuun kirjoittelee mitä sattuu.

No joo. Mutta ei minun pitänyt itsestäni puhua.

Tässäpä kuva tästä "pilvenpiirtäjästä"...(bugittaa hiukan) Paketti on pieni joten eipä modeemin omistajallakaan ole mitään vaikeuksia tuota latailla jos haluaa.
[ Attachment removed / expired ]

'Don't panic'
Jani Salo

« Reply #7 on: 18.05.04, 17:24 »

juu eipä tuo torni säväytä laisinkaan. taitaa jäädä lataamatta. Tatun NYC paketit kuitenkin pysyy koneella Smiley

Jani

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
ToniH22
Former member
« Reply #8 on: 18.05.04, 17:25 »

Aika tökerö tönö tuo "uusi" Wtc, mutta sehän ei ole varmaa että rakentuuko tuollainen tönö sinne manhattanille.
that will be built or are being built.
Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

« Reply #9 on: 18.05.04, 17:51 »

Niin siis missään tapauksessa ei ollut tarkoitus tuoda omia tönöjä mitenkään esille... menee vain vaikeaksi kommentoida näitä joten taitaa joskus olla parempi olla hiljaa. Tai no saahan sitä mielipiteensä ilmaista.

Katsokaapas nämä linkit, about tuollaiselta sen "pitäisi" näyttää...

http://www.renewnyc.com/plan_des_dev/wtc_site/new_design_plans/freedom_tower/freedom_tower_dec_19.asp

http://renewnyc.com/images_WMS/memorial_final/mem_aerial_large.jpg

'Don't panic'
motojuzzi
Former member
« Reply #10 on: 18.05.04, 17:59 »

Jo ihan nimenä tuo "freedom tower" ottaa päähän ja pahasti..

Afganistanin operaatio: operation guaranting freedom (en ole varma tosta toisen sanan kirjotusasusta  Tongue)
Irakin operaatio: operation Iraqi freedom

Ranskan vastustettua Irakin sotaa:
Ranskanperunat = vapausperunoita
ranskanleipä = vapausleipää

Phyi...  Angry
Otto-Ville
Former member
« Reply #11 on: 18.05.04, 19:40 »

Jenkit taas huijaavat, rakentavat mukamas maailman korkeimman toimistotornin vaikka suunnilleen kolmas osa siitä on pelkkää koristetta Angry
Finski
Former member
« Reply #12 on: 18.05.04, 19:43 »

Jenkit taas huijaavat, rakentavat mukamas maailman korkeimman toimistotornin vaikka suunnilleen kolmas osa siitä on pelkkää koristetta Angry

Taasko ne jenkit kiusaa? Nii just otto.
« Last Edit: 18.05.04, 19:44 by Timo Salenius »
Janne Sinkkonen
Moderator

« Reply #13 on: 18.05.04, 19:59 »

Tätä jenkit vs. jotkut muut -keskustelua voi taas jatkaa Vapaassa jossain sen lukuisista threadeista, pidetään tämä säie lisäosakeskustelussa.

jaanukka
Former member
« Reply #14 on: 19.05.04, 13:13 »

No juu, on tuo häkkyrä näiden kuvien perusteella vaan vähän sinne päin mitä sinne on tarkoitus rakentaa. Mutta ennenkuin tuo todella on valmis, taitaa olla jo menossa FS11.

Nykyiseen ja seuraavaankin FS:ään pitäisi tehdä keskeneräiset versiot. Sellaisen voisin vaikka asentaakin, paitsi ettei koneeni pyöritä enää mitään lisä-sceneryitä.

Jaana
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1