Nätdelen paj?
bpahe:
Hej igen!
Minsann, en IDE-kabel!
Tänkte inte på att det kunde vara en sådan variant av ljudkort... Så du kopplade denna IDE-kabel till DVDn istället för ljudkortet då, eller DVDn till ljudkortet direkt. Ingetdera låter som en anledning till att nätdelen skulle smälla, men eftersom du har testat att köra med nätdelen på andra burkar, utan att det fungerar, så får vi väl sluta oss till att det är den som har gått sönder. Jag skulle nog, hellre än att själv göra ingrepp för reparation, försöka utnyttja garantin och få den reparerad professionellt. Att man kopplar de vanliga signalkablaget fel brukar ju inte leda till att nätdelen går sönder, så kanske kan det ha varit något galet med den från början. Har själv kopplat galet ett antal gånger, utan att nätdelarna har gått sönder!
/hans
Oskarshamn kommer såfort som vi har meckat ihop litet flaggor, det är i princip det enda som är kvar att göra!
sarkostik:
Japp jag kopplade den kabeln så den gick mellan DVDn och ljudkortet, och det var då det small. Jag vet faktiskt inte om jag har garantin kvar på nätdelen, får undersöka det, tror det var mer än 1år sedan den införskaffades. Jo det bästa vore att skicka den på reperation om garantin finns kvar.
Tack för din hjälp och en rolig konversation
Nu blir det McDonalds, onyttig mat är den bästa maten!
/Olle
Blir kul när ni släpper Oskarshamn!
Den som väntar på något gott...
Navigation