Retkiä lentoasemille ym.?
ollik:
Quote from: Jaakko Evonen on 23.02.05, 06:57
Onko tänä vuonna noita lentokenttäretkiä luvassa missä määrin?
Kesällä on ainakin Jämijärven lentokenttäretki toivottavasti luvassa!
tigert:
Quote from: Mikko Pätäri on 18.06.04, 00:38
Tänä keväänä on tällaiset jäsentapahtumat ja muut retket jääneet väliin aktiiviporukan kiireiden takia.
Silloin pitää aktiiviporukan tajuta ottaa uutta väkeä jatkamaan toimintaa Ei se kovin "aktiiviporukalta" nyt kuulosta..
Onhan teillä jäseniä vaikka kuinka paljon joten sieltä uutta verta apuun, jos toiminta oikeasti kiinnostaa eikä vain yhdistyksen tittelit
//Tuomas
Lizard:
Quote from: Tuomas Kuosmanen on 24.02.05, 21:17
Silloin pitää aktiiviporukan tajuta ottaa uutta väkeä jatkamaan toimintaa Ei se kovin "aktiiviporukalta" nyt kuulosta..
Onhan teillä jäseniä vaikka kuinka paljon joten sieltä uutta verta apuun, jos toiminta oikeasti kiinnostaa eikä vain yhdistyksen tittelit
Tervetuloa vaan kuule jäseneksi, ns. uudeksi vereksi. Tehdään mitä kyetään, ja jos jäsenet tahtoo aktivoitua niin ei varmasti kyllä haluta heitä estää...
tigert:
Quote from: Anssi Lisko on 27.02.05, 11:48
Tervetuloa vaan kuule jäseneksi, ns. uudeksi vereksi. Tehdään mitä kyetään, ja jos jäsenet tahtoo aktivoitua niin ei varmasti kyllä haluta heitä estää...
Juu, tulisin mutta olen aika aktivoitunut tällä hetkellä MIKissä - mutta tarkoitin tuolla sitä, että rohkaiskaa näitä uusia jäseniänne mukaan aktivoitumaan, niin ei itse tarvi tehdä kaikkea.
//Tuomas
Harri23:
Quote from: Tuomas Kuosmanen on 27.02.05, 12:28
Juu, tulisin mutta olen aika aktivoitunut tällä hetkellä MIKissä - mutta tarkoitin tuolla sitä, että rohkaiskaa näitä uusia jäseniänne mukaan aktivoitumaan, niin ei itse tarvi tehdä kaikkea.
//Tuomas
Moi!
Olen juuri liittynyt SVIL:in ja olisin valmis toimimaan aktiivisestikin SVIL:in toiminnassa.
Joten jos puuhaa riittää niin olisin valmis kyllä aikaani käyttämään erilaisiin juttuihin.
Terv: Harri Tapio
Navigation